سارقان تخریب‌گر خودرو در ستارخان دستگیر شدند



سرکلانتر دوم پلیس پایتخت از دستگیری دو سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در محدوده ستارخان خبر داد.

سرهنگ مهرزاد بیژن‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، درپی وقوع چندین فقره سرقت‌ لوازم داخلی خودروها در محدوده خیابان شادمهر در ستارخان ارجاع شکایت‌ها به کلانتری 118 ستارخان تیمی برای رسیدگی به این موضوع در کلانتری تشکیل و مقرر شد تیم های گشت انتظامی گشتزنی های مستمر خود در این محدوده را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه تیم های گشت انتظامی به صورت شبانه روزی اقدام به گشت‌زنی در این محل کردند، گفت: تا اینکه سرانجام ماموران گشت انتظامی کلانتری 118 ستارخان هنگام گشت‌زنی در همین محدوده متوجه رفتارهای مشکوک دو مرد در تاریکی شب شده و برای بررسی موضوع بدون جلب توجه به آنها نزدیک شدند.

بیژن نیا، افزود: پس از دقایقی ماموران دریافتند که یکی از این مردان پس از شکستن شیشه سمت شاگرد خودرو در حال سرقت لوازم داخلی آن شده که بلافاصله برای دستگیری آنها اقدام کرده و درست زمانی که این سارق سعی داشت اموال مسروقه را به خودرویشان که همدستش در آن به انتظار نشسته بود، منتقل کند وی را دستگیر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت با بیان اینکه متهم دیگر با مشاهده دستگیری همدستش بلافاصله پا به فرار گذاشت، گفت:  اما این اقدام با سرعت عمل ماموران ناکام مانده و دقایقی بعد از فرار، خودروی آنها از سوی ماموران متوقف و این فرد نیز بازداشت شد.

وی با اشاره به انتقال خودرو و دو متهم به مقر انتظامی، گفت:  پس از انتقال خودرو بازرسی از داخل آن انجام و  تعدادی ابزار آلات سرقت، پنل ضبط خودرو، باند و لوازم شخصی و مدارک شناسایی و همچنین یک عدد ساب خودرو کشف و ضبط شد.

بیژن‌نیا، با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم گفت: هر دو متهم پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند تا در خصوص سرقت های احتمالی آنها تحقیقات تکمیلی انجام شود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------