قتل شوهر 107 ساله به خاطر صبحانه



زن 62 ساله پس از درگیری با شوهر 107 ساله‌اش بر سر درست کردن صبحانه، او را با نفت به آتش کشید. زن سالخورده به اتهام قتل بازداشت شده است.

به گزارش جام‌جم ، دوشنبه یازدهم مرداد امسال یکی از مسئولان بیمارستان مدنی با پلیس کرج تماس گرفت و ازمرگ مشکوک مرد 107 ساله‌ای خبر داد.

کار آگاهان با حضور در بیمارستان و تحقیق از مسئولان بیمارستان متوجه شدند این مرد روز پنجم مرداد در خانه‌شان در یکی از محله‌های کرج دچار سوختگی شده و توسط خانواده‌اش به بیمارستان انتقال یافته و بعد از یک هفته فوت کرده است.

با جمع‌بندی این اطلاعات ماموران موضوع مرگ مشکوک مرد سالخورده را به ایوب ابراهیمیان، کشیک قتل دادسرای امور جنایی کرج گزارش دادند.

با حضور بازپرس جنایی در بیمارستان و تحقیقات اولیه از خانواده پیرمرد معلوم شد او در درگیری با همسر 62 ساله اش دچار سوختگی شده است. با توجه به عمدی بودن این حادثه، بازپرس جنایی دستور بازداشت همسر مقتول را صادر کرد.

متهم 62 ساله با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اظهارات ضد و نقیضی مطرح و در ادامه به قتل شوهرش اعتراف کرد. او روز گذشته با انتقال به شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی استان البرز به تشریح این جنایت پرداخت.

زن متهم به قتل به بازپرس پرونده گفت: من و همسرم در یکی ازمحله‌های اطراف کرج زندگی می‌کنیم. ساعت 6 صبح پنجم مرداد، شوهرم بیدارم کردتا برایش صبحانه آماده کنم. چایی دیر دم کشید و سر این موضوع با هم درگیر شدیم. او باعصایش ضربه‌ای به من زدو به من حمله ور شد تا خفه ام کند که به سختی او را به کناری انداختم و از دستش رها شدم.

وی افزود: خشم تمام وجودم را گرفته بود، گالن نفتی را که در خانه داشتیم، برداشتم و به سمت همسرم که در اتاق بود، رفتم. انگار حالت جنون به من دست داده بود، نمی‌فهمیدم چکار می‌کنم. نفت را روی همسرم پاشیدم و بعد کبریت را زدم و او آتش گرفت. همین که شعله‌ور شد، ترسیدم و آب رویش ریختم. اما شعله خاموش نمی‌شد. به‌سختی او را به داخل حمام برده و با ریختن آب شعله‌های آتش را خاموش کردم. بعد در تماس با فرزندانمان ماجرا را اطلاع دادم. آنها هم پدرشان را به بیمارستان منتقل کردند، اما شوهرم بعد از یک هفته فوت کرد.

متهم به قتل با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه یکم دادسرای جنایی کرج روانه زندان شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------