دست‌پیش گرفتن سارقان سابقه‌دار در کلانتری!



ماموران پلیس پایتخت دو سارق حرفه‌ای لوازم خودرو را در محدوده نازی آباد دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، چندی پیش ماموران گشت کلانتری 130 نازی آباد، حین گشتزنی در محدوده خیابان صانعی  به حرکات و رفتارهای دو مرد که سعی داشتند در تاریکی شب ضمن پنهان کردن خود تعدادی اجناس و لوازم خودرو را به خودرویی دیگر منتقل کنند مشکوک شده و از آنان توضیح خواستند. اما این دو مرد به جای پاسخ به سوالات پلیس تجهیزات و لوازم مذکور را رها کرده و پابه فرار گذاشتند اما پس از تعقیب و گریز با ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

پس از انتقال متهمان به کلانتری، آنان  اتهامات وارده را رد و اعلام کردند که در محل حضور نداشتند، این دو نفر حتی مدعی شدند که در محل مذکور هم حضور نداشتند و پلیس آنها را به اشتباه دستگیر کرده و باید از آنها عذرخواهی کند.

مقاومت این دو متهم در برابر پلیس ادامه داشت، تا اینکه ماموران اقدام به بررسی سوابق این افراد کرده و متوجه شدند که دو فرد دستگیر شده پیش‌ از این بارها به اتهام سرقت از شهروندان دستگیر و روانه زندان شده‌اند، با کسب این اطلاعات دو متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند لب به اعتراف گشوده و به سرقت از خودروهای پارک شده اعتراف کردند.

این افراد در تحقیقات اولیه به 18 فقره سرقت لوازم داخلی از خودرو های سواری اقرار کردند و لوازم و تجهیزات کشف شده از خودروی آنان نیز به ماموران تجسس تحویل داده شد.

پلیس پایتخت، با اعلام این خبر اعلام کرد که اموال مسروقه پس از شناسایی مالکان به آنان تحویل داده خواهد شد. هر دو متهم نیز برای انجام تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرائم احتمالی به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------