كلاهبرداری زن شیاد به بهانه باطل کردن سحر و جادو/ آرژينا دستگیر شد+تصاویر



زن خلافکاری که از طریق سابت اینترنتی و به بهانه بخت گشایی و باطل کردن سحر و جادو اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،در مورخه 09/02/1395 زن و شوهری با مراجعه به کلانتری 123 نیاوران به مأمورین اعلام کردند که جهت حل مشکل خانوادگي خود از طريق اينترنت با سايتي مربوط به خانمی بنام "ارژينا"آشناشده وبرای دريافت جادو و طلسم مشکل گشا، چندميليون تومان به این شخص پرداخت کرده اما با انجام کامل تمامی اقدامات گفته شده از سوی فروشنده طلسم و جادو ،هیچگونه تغییری در کاهش مشکلاتشان مشاهده نشده و این خانم نیز حاضر به بازپس دادن وجه پرداختی آنها نمی باشد .

پرونده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کلاهبرداری" و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه یک تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .


 اظهارات شکات :
زن و شوهر جوانِ شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهارات خود عنوان داشتند : "از طریق اینترنت ، با وبلاگ خانمی بنام استاد "مرسانا ارژینا" به نشانی www. Mresana.***.ir آشنا شدیم ؛ نامبرده در سایت خود ادعا کرده بود که با طلسم و جادو می تواند مشکلات افراد را مرتفع نماید ؛ برای حل مشکل خانوادگی خود ، از طریق تماس با شماره تلفن درج شده در داخل وبلاگ با این خانم تماس گرفته و فرد پاسخگو عنوان نمود که در قبال دریافت مبالغی می تواند با جادو و طلسم ، مشکلات ما را مرتفع نماید !! ؛ با این انگیزه و اطمینان ، برای خرید طلسم و جادو اعلام آمادگی کرده و در مرحله اول با دریافت دو میلیون تومان ، صفحه ای فلزی منقوش به تعدادی اشکال و نقوش نامفهوم از طریق پیک برای ما ارسال شد و این خانم ( مرسانا ارژینا ) طی تماس تلفنی عنوان نمود که این صفحه را در منزل خود نگهداری کنیم تا گرفتاری هایمان برطرف شود " .

 اخبارحوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز

این زن و شوهر جوان در ادامه شکایت خود عنوان کردند : " به علت عدم حصول نتیجه ، طی تماس با خانم "مرسانا ارژینا" ، وی درخواست مبالغ دیگری برای طلسم های تکمیلی می کرد و در قبال دریافت مبلغ 7 میلیون تومان ، هر بار اشیاء متفاوتی اعم از پارچه های حاوی جملات نامفوم ، مایعات و مواد مختلف از طریق پیک برای ما ارسال می کرد ؛ نهایتا هنگامیکه هیچکدام از مشکلات ما با این طلسم و جادوها برطرف نشد ، به این خانم اعتراض کرده اما ایشان ضمن فحاشی دیگر پاسخگوی تماس های تلفنی ما نشد " .

تحقیقات پلیسی :
با آغاز رسیدگی به پرونده و با بررسی محتویات داخل وبلاگ www. Mresana.***.ir مشخص شد که خانم مرسانا ارژینا با تبلیغاتی اعم از طلسم جذابیت و جلب توجه ، طلسم بخت گشا و کارگشا ، طلسم عشق و محبت ، باطل کردن سحر و زبان بند و رفع گرفتاری و مشکل اقدام به کلاهبرداری از دو شاکی پرونده و تعداد دیگری از شهروندان نموده است .

نهایتا با انجام اقدامات پلیسی ، هویت واقعی استاد مرسانا ارژینا بنام سمانه . ز ( 33 ساله ) ساکن سیدخندان – خیابان ابوذر غفاری شناسایی و دستگیر شد .


در ادامه تحقیقات و با بررسی تراکنش مالی حساب های بانکی متهم ، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی دیگر از شکات و مالباختگانی شدند که دقیقا به همین شیوه و شگرد ، مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند .

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و دیگر اسناد و مدارک بدست آمده ، به دستور مقام قضایی وبلاگ متهمه (www. Mresana.***.ir ) مسدود و متهم پرونده نیز جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر ( مسیر شرق به غرب ) – ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه نمایند .

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------