دستگیری دزدانی که با شمشیر، طلا می‌بردند



دزدان شمشیربه‌ دست که با زور و تهدید به یک طلا فروشی دستبرد زده بودند با ردیابی‌های تخصصی پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش  ایران ؛ آنها پس‌از حضور در محل حادثه به تشریح جزئیات سرقت و بازسازی صحنه پرداختند. درجریان این سرقت که روز چهارشنبه ششم مرداد رخ داد، 3 مرد جوان که شمشیر و قمه به‌ دست داشتند با زور و تهدید وارد یک جواهر فروشی در خیابان شهید بهشتی لاهیجان (مقابل مسجد آقاسیدحسین) شده و پس‌از اجرای نقشه سرقت مسلحانه گریخته بودند.


دزدان، که با خودروی آژانس کرایه‌ای برای سرقت به جواهرفروشی رفته بودند در دقایق پایانی ساعت کار طلافروشی در کمین صاحب مغازه نشستند و هنگامی که مرد طلافروش سرگرم جمع‌آوری ویترین‌ها بود وارد مغازه شده و با تهدید صاحب مغازه، طلاها را به سرقت بردند.آنها پس از سرقت طلاها، خود را به خودروی مرد طلافروش رسانده و سوار برآن پا به فرار گذاشتند. همان موقع راننده یک خودروی سواری که متوجه سرقت شده بود سعی کرد سد راه تبهکاران شود اما موفق نشد.


از سوی دیگر مأموران پلیس که خود را به طلافروشی رسانده بودند بلافاصله به تعقیب تبهکاران فراری پرداختند.


اما دقایقی بعد خودروی مسروقه که در یکی از خیابان‌های شهر رها شده بود کشف شد. با وجود این مأموران پلیس لاهیجان با ردیابی‌های تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری دزدان شدند.


سرهنگ «محمود قاسمی» فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: کارآگاهان با بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات تخصصی سرانجام هویت یکی از سارقان را در تهران شناسایی و درعملیاتی ضربتی او را دستگیرکردند. در ادامه و با اعتراف‌های وی دوهمدست دیگرش نیز در تهران و کرج به دام افتادند. تلاش برای دستگیری سایرهمدستان متهمان ادامه دارد.
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------