پدرزن قاتل تسلیم شد



مرد 60 ساله که در جریان درگیری با دامادش او را با ضربه چاقو و شیشه از پای درآورده بود، خود را تسلیم ماموران کرد.

به گزارش جام‌جم ، ساعت 2 بامداد چهارشنبه اهالی یکی از محله‌های شهر اندیشه در غرب استان تهران با شنیدن فریاد کمک‌خواهی سراسیمه از خانه‌هایشان خارج شده و مشاهده کردند مردی مقابل خانه همسایه‌شان غرق در خون افتاده و مرد 60 ساله همسایه نیز با لباس‌های خون‌آلود فرار کرد. یکی از اهالی مرد زخمی را به بیمارستان منتقل کرد اما او به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

در ادامه کارآگاهان جنایی همراه بازپرس کشیک قتل و تیم بررسی صحنه جرم در محل قتل حاضر شده و به تحقیق از خانواده متهم فراری پرداختند که مشخص شد مقتول، دامادخانواده و قاتل، پدرزن اوست.

همسر مقتول به پلیس گفت: شوهرم همیشه با من بدرفتاری می‌کرد. ازدست بدرفتاری‌هایش خسته شده بودم. تصمیم گرفتم مدتی در خانه پدری‌ام باشم تا شاید رفتارش تغییر کند اما بی‌فایده بود.

وی افزود: چند بار به خانه پدری‌ام آمد و بعد از دعوا با یکدیگر مجبور به ترک آنجا شد. پدرم چند مرتبه از او خواست رفتارش را تغییر دهد اما انگار شوهرم فقط می‌خواست با ما لجبازی کند. سرانجام نیمه‌شب در حالی که خشم وجودش را فراگرفته بود، مقابل خانه پدری‌مان آمد و شروع به فریاد زدن کرد. پدرم برای آرام کردن او به دم در خانه رفت اما شوهرم آرام نمی‌شد. پدرم به خانه آمد و چاقو و شیشه‌ای را برداشت و سراغ شوهرم رفت. در همین موقع درگیری آنها بالا گرفت و در جریان این درگیری شوهرم زخمی شد و جان باخت.

در این مرحله با جمع‌بندی اطلاعات و مشخص شدن هویت متهم به قتل فراری، مشخصات او در اختیار گشت‌های پلیس قرار گرفت. پیش از ظهر چهارشنبه عامل جنایت که دچار عذاب وجدان شده بود، با حضور در کلانتری 171 تسلیم شد.

در ادامه متهم به قتل برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت. او روز پنجشنبه در بازجویی به قتل دامادش اعتراف کرد و گفت: در جریان درگیری خانوادگی با دامادم او را به قتل رساندم. تحقیقات درباره ادعاهای متهم و دخترش درباره انگیزه قتل ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------