آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

یک کشته و ۳ مصدوم در آتش‌سوزی گناوه



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در آتش‌سوزی ایستگاه تقویت فشار گاز گناوه تاکنون یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شده‌اند.

 حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری اظهار داشت: ایستگاه تقویت فشار گاز شهرستان گناوه از ساعتی پیش دچار حریق شده که بر اثر آن یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شده‌اند.

نماینده مردم گناوه، دیلم و بوشهر در مجلس شورای اسلامی که هم‌اکنون در محل حادثه مشغول پیگیری امدادرسانی است، اضافه کرد: مصدومان حادثه به مراکز درمانی منتقل شده‌اند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

وی اضافه کرد: همه مسئولان شهرستان گناوه در محل حادثه حضور دارند و نیروهای امدادی نیز از نقاط مختلف به محل اعزام شده‌اند ولی حجم بالای آتش مجال اطفای حریق را تاکنون نداده‌است و نیروهای آتش‌نشان در انتظار فروکش حریق هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علت حادثه مشخص نیست و کارشناسان وزارت نفت باید موضوع را به صورت دقیق بررسی کرده و علت را شناسایی کنند.

خدری با اشاره به اینکه در تماس با وزیر نفت و معاون وی بر رسیدگی سریع به این وضعیت تاکید شده است، افزود: وزیر نفت به صورت جدی پیگیری موضوع است.

وی ادامه داد: محمدی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران که مسئول این منطقه نفتی است نیز به زودی برای بررسی موضوع و انجام اقدامات لازم در محل حاضر خواهد شد.

نماینده مردم گناوه، دیلم و بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شدت حریق بسیار زیاد است، گفت: همه عوامل امدادی برای انجام عملیات امدادرسانی در محل حضور دارند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------