قتل مادر با ضربات محكم پيك‌نيك



 قاتل مجنون كه هفته پيش مادرش را به قتل رسانده بود، در جلسه بازپرسي مدعي شد با ضربات پيك‌نيك مادرش را كشته است. صبح روز شانزدهم مردادماه اين پسر ٣٦ ساله به دادسراي امورجنايي تهران منتقل شد و در اعتراف‌هايش به بازپرس شعبه ششم دادسرا گفت: مهناز مادرم هميشه در كار ما دخالت مي‌كرد.

  به  گزارش ا عتماد ؛دست به هر كاري كه مي‌زدم شروع مي‌كرد به اظهارنظر كردن و اينكه بايد چه كاري كنم و چه كاري نكنم. از دست كارهايش خسته شدم تا اينكه آن روز براي يك موضوع خيلي پيش پا افتاده در آشپزخانه به من گير داد. هرچه منتظر شدم تا حرف‌ها و گيرهايش به من تمام شود او تنورش داغ‌تر مي‌شد. با خودم گفتم سر يخچال بروم و قرص‌هايم را بخورم. اما مدام يا با صداي بلند يا زير لب درباره من صحبت مي‌كرد و اينكه از دستم خسته شده. اعصابم به‌هم ريخته بود و نمي‌دانستم بايد چه كار كنم. دلم مي‌خواست مادرم را آرام كنم تا ديگر صدايي از او درنيايد. تنها راهي كه به ذهنم رسيد اين بود كه او را با يك وسيله سنگين ساكت كنم.


به همين دليل پيك‌نيك گاز را برداشته و محكم چند ضربه به سرش زدم تا غرق خون روي زمين افتاد. وقتي مادرم روي زمين افتاد، پيك‌نيك را برداشتم و از خانه خارج شدم. پس از چرخيدن در خيابان‌ها پيك‌نيك را داخل سطل زباله انداختم و به خانه يكي از دوستانم در شهرستان گلپايگان رفتم. دو روز آنجا بودم تا ماموران سر رسيدند و دستگيرم كردند. همسايه‌هاي خانه اين مادر و پسر وقتي متوجه قتل زن ٦٢ ساله شدند با ماموران كلانتري ١٥٢ خاني آباد تماس گرفتند و بعد از آن بازپرس محسن مديرروستا و تيم جنايي براي بررسي جزييات قتل وارد محل حادثه شدند. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد كه مهناز به علت اصابت ضربات سخت به سرش، جانش را از دست داده است.

 

همسر زن در مورد نحوه اطلاع از قتل مهناز به بازپرس جنايي گفت: «چند روز قبل پسرم رامين در يك تصادف مجروح و در بيمارستان بستري شد. يك ساعت قبل از بستري كردن رامين برادر ٣٦ساله‌اش را از بيمارستان اعصاب و روان مرخص كرديم و به خانه آورديم. آن روز عصر وقتي به خانه آمدم با جسد غرق در خون همسرم مواجه شدم و اثري از پسرم در خانه نبود. هر چه دنبال رضا گشتم او را در خانه نديدم. با توجه به بيماري روحي و رواني او حدس زدم كه رضا مادرش را كشته و از خانه فرار كرده است.


در ادامه تحقيقات براي دستگيري رضا (پسر رواني) به‌عنوان تنها مظنون جنايت آغاز شد. سرانجام روز پنجشنبه چهاردهم مردادماه كارآگاهان پليس آگاهي موفق شدند مخفيگاه او را در شهرستان گلپايگان پيدا كنند. به اين ترتيب ماموران اداره قتل با دريافت نيابت قضايي به مخفيگاه او در گلپايگان رفته و او را دستگير كردند.با اعترافات قاتل ٣٦ ساله او با دستور محسن مدير روستا بازپرس شعبه ششم دادسراي امور جنايي بازداشت و براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------