پاتک پلیس به مخفيگاه سوداگران مرگ در شرق تهران/ 3 متهم دستگیر شدند



رئيس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، از دستگيري 3خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادير قابل توجهی مواد مخدر از مخفیگاه آن ها خبر داد.

سرگرد محد قربان منصوری، رييس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در گفت‌وگو با   باشگاه خبرنگاران جوان،در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستاي تدابير رييس پليس پايتخت و همچنين پاسخ به درخواست ها و دغدغه هاي شهروندان در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، تيم هاي عملياتي اين کلانتري اقدامات خود را در اين خصوص آغاز کرده و طي چند شبانه روز گذشته موفق به شناسايي يک باند سه نفره توزيع مواد مخدر در محدوده شرق تهران شدند.

رييس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس افزود:در ادامه نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضايي قرار گرفت که بنابر مفاد پرونده دستور بازداشت متهمان و بازرسي از مخفيگاه آنها صادر شد که تيم هاي عملياتي شب گذشته براي دستگيري متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: با هماهنگي هاي انجام شده مخفيگاه متهمان محاصره شده و در اين عمليات سه خرده فروش مواد مخدر که در پاتوقشان در حال بسته بندي مواد مخدر بودند بازداشت شدند.

گفتنی است، متهمان پس از بازداشت به کلانتري منتقل شده و پس از تشکيل پرونده به پايگاه چهارم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------