همسرم ارتباط پنهانی با 11 مرد را اقرار کرد، باید می‌مرد!



مرد میانسال که به خاطر سوءظن همسر سابق خود را خفه کرده بود، 53 ماه پس از جنایت و با بخشش دو پسرش، از مجازات مرگ نجات یافت.

به گزارش جام‌جم ، صبح یکم اسفند سال 90 مردی با کلانتری 140 باغ فیض تماس گرفت و از قتل زن همسایه‌شان در یکی از محله‌های غرب تهران خبرداد. ماموران با حضوردر آنجا با جسدزنی روبه‌رو شدند که ساعاتی از مرگش گذشته بود. ماموران با بررسی صحنه جرم نظر دادند او براثر خفگی به قتل رسیده است. تحقیقات اولیه از همسایه‌ها نشان داد مقتول چند سال قبل از شوهرش جدا شده بود. هرازگاهی این مرد برای دیدن دو پسرشان از بندرعباس به تهران می‌آمد. شب گذشته هم این مرد به خانه همسرسابقش آمده بود.

متهم به قتل پس از دستگیری به افسر تحقیق گفت: سال 89 از هم جدا شدیم. در بندرعباس کار می‌کردم و هرازگاهی برای دیدن فرزندانم به تهران می‌آمدم. روز حادثه پس از دیدن فرزندانم، در حال رفتن به فرودگاه بودم که در میانه راه وسایلم را بررسی کردم و متوجه شدم مقداری موادمخدر در چمدانم جاسازی شده است.

وی اضافه کرد: به گمان این که همسر سابقم دست به این کارزده است، بسرعت به خانه او بازگشتم که با تعجب علت بازگشتم را پرسید. زمانی که درباره وجود موادمخدر در چمدان با او حرف زدم، اظهار بی‌اطلاعی کرد. من هم عصبانی شدم و او را با دستانم خفه کردم. اکنون پشیمانم . متهم 28 خرداد سال 93 در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و با توجه به درخواست فرزندان و والدین مقتول، به قصاص محکوم شد. این حکم پس از تائید قضات شعبه هفتم دیوان عالی کشور، به شعبه سوم اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد. مدتی پیش والدین مقتول با حضور در شعبه اجرای احکام دادسرا از قاتل دخترشان گذشت کردند و او را بخشیدند. اما دو پسر مقتول، پدرشان را نبخشیده بودند. در ادامه و با برگزاری چند جلسه صلح و سازش در دادسرا، سرانجام دو پسر مقتول هم پس از چهار سال، دیروز پدرشان را بخشیدند.


عموی آنها نیز بابت این بخشش بزرگ برادرزاده‌هایش، آپارتمانی را به ارزش 122 میلیون تومان به عنوان سهم دیه صغیر به نام آنها کرد. مرد همسرکش بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.

 اخبارحوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------