آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

دسیسه زن جوان برای قتل شوهر



دو نوجوان که در جریان دسیسه یک زن با همدستی دو نفر دیگر، شوهر زن را به قتل رسانده ‌بودند، پای میز محاکمه رفتند.

براساس کیفرخواست صادرشده دو پسر نوجوان متهم هستند با همدستی دو مرد دیگر از سوی زنی اجیر شدند تا شوهر او را به قتل برسانند. آنها با گفته‌های دختر کوچک مقتول بازداشت شدند.

این پرونده آذرماه ‌سال ٩٢ در مقابل پلیس و بازپرس جنایی گشوده شد. شب حادثه به مأموران کلانتری ١٧١ مصطفی خمینی خبر رسید جسد مرد جوانی در بیابان‌های بخش آفتاب کشف شده است.

کارآگاهان پلیس بلافاصله موضوع را به بازپرس کشیک جنایی اطلاع دادند و برای پیگیری ماجرا راهی محل شدند. با حضور مأموران مشخص شد مردی جوان در‌حالی‌که لباس‌های راحتی خانه به تن داشت، خفه شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد در محل دیگری به قتل رسیده و به این مکان منتقل شده است. بنابراین جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل و حین تحقیقات هویت جسد مشخص شد. بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد ٤٤ساله کریم نام دارد. همسر این مرد به مأموران گفت: شوهرم دو روز است که از خانه بیرون رفته و از او خبری ندارم. نمی‌دانم چه اتفاقی برایش افتاده و از سوی چه کسانی کشته شده است.

در ادامه تحقیقات دختر ١٠ساله نادر (مقتول) گفت مادرش با مردی رابطه داشت. به این ترتیب زن جوان بازداشت شد و به قتل شوهرش اعتراف کرد. او گفت: من و شوهرم با هم اختلافات زیادی داشتیم. برای همین در میان این همه مشکل با مردی به نام شروين که نصاب آسانسور بود، آشنا شدم.

مهربانی‌های شروین باعث شد عاشق او شوم. من به شروین وابسته بودم و نمی‌دانستم چطور باید از دست شوهرم خلاص شوم تا بتوانم با شروین ازدواج کنم. در این میان شوهرم هم مرتب مرا اذیت می‌کرد تا اینکه شروین تصمیم گرفت او را ادب کند. شب حادثه ساعت هشت شب بود که شروین وارد خانه شد و به اتاق رفت. شوهرم در اتاق خواب بود که شروین و بعد از آن برادرش به همراه دو نفر دیگر از دوستانش وارد اتاق شدند و شوهرم را با یک شلوار خفه کردند اما من و دخترم که در سالن نشسته بودیم، اصلا ندیدیم که دقیقا چه کسی شوهرم را خفه کرد.  با دستگیری چهار جوان که در این قتل شرکت داشتند، پرونده تکمیل و برای محاکمه به شعبه هشت دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد. قضات متهمان را محاکمه و متهم ردیف اول را به قصاص و سه متهم دیگر و زن مقتول را به حبس محکوم کردند.

 اما از آنجایی که دو نفر از متهمان زیر ١٨ سال بودند، دیوان‌عالی کشور حکم زندان مربوط به آنها را نقض و پرونده را برای محاکمه به شعبه هم‌عرض ارسال کرد. روز گذشته متهمان یک بار دیگر پشت درهای بسته پای میز محاکمه رفتند و دفاعیات خود را مطرح کردند و مدعی شدند نمی‌دانستند قرار است چه اتفاقی در آن خانه بیفتد. با پایان جلسه رسیدگی، قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------