آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کیف‌قاپی‌های پسران شرور با خودرو خواهر/اعتراف به ده‌ها فقره سرقت تاکنون



رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگيری سارقان سابقه‌دار کيف قاپ در شرق تهران خبر داد و گفت:متهمان در بازجویی‌ها به ده ها فقره سرقت و کیف قاپی اعتراف کردند.

 سرهنگ رضا بستو، رییس پلیس پیشگیری پایتخت، در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان اظهارکرد: در پی دريافت گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر کيف قاپی در محدوده تهرانپارس و اطراف آن پيگيری موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتری 126 تهرانپارس قرار گرفت.

وی افزود: به منظور بررسی موضوع و شناسايی سارق و يا سارقان ، اقدامات اوليه در حال پيگيری بود تا اينکه با مراجعه يکی از شهروندان به کلانتری و اظهار شکايت مبنی بر اينکه دقايقی پيش در حال خروج از بانک ، يک دستگاه خودرو پرايد راه عبور وی را مسدود و سرنشينان خودرو اقدام به سرقت کيف دستی اش که حاوی 20 ميليون تومان بود، کرده است.

سرهنگ بستو اظهار داشت: با توجه به اينکه مالباخته موفق به برداشتن شماره پلاک خودرو شده بود ، بلافاصله طی استعلامی هويت مالک شناسايی شد.

اين مقام انتظامی، بیان کرد: مالک خودرو که يک زن بود، به سرعت به کلانتری احضار شد و در بازجويی ماموران در ابتدا منکر هر گونه سرقت با خودرو مذکور شد اما در ادامه بازجويی ها اقرار کرد که يکی از سرنشينان خودرو برادر وی است که به همراه دوستش که از سارقان سابقه دار است از خودرو برای سرقت و کیف قاپی استفاده می کنند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت، تصریح کرد: ماموران با بررسی های بيشتر موفق شدند مخفيگاه متهمان را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضايی متهم و همدستش را دستگير کردند.

گفتنی است، متهمان دستگير شده در بازجويی ماموران به تمامي سرقت های به عنف و کيف قاپی که اخيرا در محله تهرانپارس و اطراف آن اتفاق افتاده بود اقرار کردند و در بازرسی از خودروی آنها نیز کیف پول حاوی 20 ميليون تومان وجه نقد مالباخته و همچنین، تعدادی کيف دستی، مدارک شناسايی و گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------