خودکشی یک دانشجوی دانشگاه ارومیه




اخبار حوادث - خودکشی یک دانشجوی دانشگاه ارومیه

 رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی خودکشی دانشجوی دختر دانشگاه ارومیه را تایید کرد.

سرهنگ رسول النقی‌پور افزود: خودکشی دانشجوی دختر دانشگاه ارومیه در خوابگاه به اثبات رسید و ادعاهای مطرح شده دال بر قتل تکذیب می‌شود.

وی ادامه داد: طبق اظهارات کارشناسان پزشک قانونی و آگاهی مرحومه «ش.ح» خودکشی کرده و به علت اینکه هیچ دلیلی اعم از درگیری و شکستگی در وی یافت نشده، نتیجه پرونده خودکشی اعلام شده است.

وی در رابطه با نحوه وقوع خودکشی اظهار کرد: مرحومه با طناب‌هایی که قوطی‌های شیرینی را بسته‌بندی می‌کنند خود را خفه کرده بود.

رییس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی همچنین در رابطه با انگیزه خودکشی، گفت: متاسفانه مرحومه هیچ دلیلی از خود بر جای نگذاشته، در اکثر مواقع معمولا افرادی که اقدام به خودکشی می‌کنند، نامه یا نوشته‌ای در رابطه با انگیزه خود بر جای می‌گذارند اما «ش.ح» هیچ مدرکی از خود بر جا نگذاشته است.

النقی‌پور همچنین در رابطه با اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌های بیگانه، اظهارکرد: دشمنان نظام اسلامی برای خدشه‌دار ساختن امنیت موجود در کشور فرصت‌طلبانه تمامی تلاش خود را به کار می‌برند، در این راستا نیز هم با آبروی مرحومه بازی کردند و هم به فرصت طلبی‌های خود ادامه دادند به همه دوستان اطمینان می‌دهم که این موارد مطروحی شایعاتی بیش نیست.
اخبار حوادث - خبرگزاری ایسنا
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------