آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

کشیش انگلیسی به جرم سوءاستفاده جنسی از کودکان به 12 سال زندان محکوم شد



  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

دادگاهی در لندن روز چهارشنبه یک کشیش انگلیسی را به جرم سوءاستفاده جنسی از کودکان در طی دهه های 1970 تا 1990 میلادی، به 12 سال محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، براساس رأی دادگاه 'وولویچ' در جنوب لندن، 'فیلیپ تمپل ' 66 ساله که پیش از کشیش شدن، در محل نگهداری از کودکان فعالیت داشته، متهم شده که در طی دهه های 1970 تا 1990 میلادی، 13 کودک را مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده است.


'فیلیپ تمپل' کشیش انگلیسی که در اواخر دهه 1990 میلادی نیز به دلیل سوءاستفاده جنسی از کودکان محاکمه شده بود، در جریان دادگاه لندن اقرار کرده که بارها اقدام به تجاوز به کودکان کرده است.


این کشیش انگلیسی در دهه 1990 میلادی، به دلیل اثبات نشدن اتهاماتش، از سوی اعضای هیات منصفه تبرئه شده بود.
'کریستفر هی هیر' قاضی دادگاه 'وولویچ' در جریان نشست امروز ( چهارشنبه) این دادگاه، از قربانیان 'تمپل ' به دلیل اینکه دستگاه قضایی انگلیس نتوانست در سال های 1998 و 1999 میلادی عدالت را علیه این کشیش متجاوز اجرا کند، عذرخواهی کرد.


یکی از قربانیان 'تمپل ' که گفته می شود یک بار اقدام به خودکشی کرده است، در نشست این دادگاه گفته است 'ما از رنجی و صدمه ای که دیده ایم نمی توانیم فرار کنیم.'


براساس گزارش داده شده در دادگاه، فیلیپ تمپل در دهه هفتاد در زمانی که از طرف شورای محلی، در محل نگهداری از کودکان فعالیت می کرده، بیشتر این اقدامات شنیع را صورت داده است.


فیلیپ تمپل پس از کشیش شدن در 1988 میلادی و فعالیت در کلیسای کاتولیک انگلیس نیز باز هم بارها اقدام به سوءاستفاده جنسی از کودکان کرده است.


در سال های اخیر موارد متعددی از سوءاستفاده های جنسی کشیش ها از کودکان و نوجوانان در انگلیس منتشر شده است که یک رسوایی برای کلیسای این کشور شمرده می شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------