دزد پرايدها غافلگير شد



سارق ۱۷ دستگاه خودروي پرايد و لوازم داخل آنها به همراه مالخران سابقه دار این پرونده، در عمليات ماموران انتظامي شاهرود شناسايي و دستگير شدند.

 به  گزارش  آرمان ؛سردار روح الامين قاسمي فرمانده انتظامي استان سمنان در تشريح اين مطلب به پايگاه خبري پليس، گفت: در پي چند فقره سرقت خودروي پرايد مراتب به صورت ويژه در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان شاهرود قرار گرفت.

 

وي افزود: بررسي دقيق صحنه جرم و بازه زماني وقوع سرقت ها، به كشف هفت دستگاه سواري پرايد به صورت رها شده در معابر شهري و روستايي شهرستان منجر شد. به گفته اين مسئول انتظامي،ماموران پليس با بررسي دقيق موقعيت خودروهاي كشف شده و تحليل سرقت ها به سه معتاد سابقه دار مظنون شدند.قاسمي از دستگيري متهمان و تحقيقات تكميلي خبر داد و تصريح كرد: در خلال بازجويي ها متهم اصلي پرونده كه سارقي سابقه دار بود، شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.

 

وي به تناقض گويي هاي متهم ۳۰ ساله در اين پرونده و انكار نقش خود در سرقت ها اشاره و خاطرنشان كرد: سارق جوان در مقابل اسناد و مدارك موجود ناچار به اعتراف شد و در نهايت به ۸ فقره سرقت خودرو و ۹ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان هاي شاهرود،دامغان و سمنان اعتراف كرد.فرمانده انتظامي استان سمنان با بيان اينكه متهم با فروش وسايل سرقتي به دو مالخر سابقه دار، هزينه اعتياد خود را تامين مي كرده است، افزود: مالخران حرفه اي اين پرونده نيز دستگير و به همراه پرونده به دادسرا معرفي شدند.

 

سردار قاسمي ارزش ريالي اموال كشف شده را بالغ بر ۷۰۰ ميليون ريال اعلام و تاكيد كرد: سارق دستگير شده خودروهايي را براي دستبرد انتخاب كرده است كه فاقد سيستم ضد سرقت و ايمني بودند.لازم به ذكر است، سارق و مالخران اين پرونده پس از رسيدگي قضائي با صدور قرار وثيقه، راهي زندان شدند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------