آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مستاجر اسیدپاش به زندان رفت



متهمی که دوم مرداد امسال روی خود و مامور کلانتری تهران‌نو که برای تخلیه خانه‌اش آمده، اسید ریخته بود، صبح دیروز در حالی به زندان رفت که تاکنون در بیمارستان مطهری تحت درمان بوده است.

به گزارش فرهیختگان، صبح دیروز متهم پرونده اسیدپاشی روی مامور کلانتری به شعبه هفتم دادسرای جنایی احضار شده و پس از 18 روز از حادثه راهی زندان شد.

 این متهم که در برای تخلیه منزل اجاره‌ای خود 20 روز از صاحبخانه‌اش مهلت گرفته بود، وقتی دید مامور کلانتری و مامور اجرای حکم برای تخلیه منزل مراجعه کرده‌اند، اقدام به پاشیدن اسید روی خود و مامور کلانتری کرد.

در این حادثه مامور کلانتری هشت درصد و خود متهم 15 درصد دچار سوختگی شدند و هر دو نفر به بیمارستان مطهری مراجعه کردند.

 متهم در اظهارات خود راجع به اسید در دادسرای جنایی گفت: «اسید را برای باز کردن فاضلاب منزل داشتم و روز حادثه یک دبه چهار لیتری اسید را روی خود و کتف مامور کلانتری ریختم. من قصد گرفتن مهلت را داشتم، ولی هر چه اصرار کردم آنها گفتند باید همین امروز تخلیه کنم.»

این متهم پس از انجام دو عمل جراحی و بهبود حالش در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی حاضر شد و تحقیقات از او صورت گرفت و صحنه جرم را بازسازی کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------