تصادف، پایان تعقیب و گریز پلیس و سارقان حرفه‌ای خودرو



  اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث ,حوادث روز

رییس کلانتری 168 سیزده آبان، از دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو پس از تعقیب و گریز با مأموران پلیس در بزرگراه امام علی خبر داد.

سرهنگ نعمت‌الله ناروقه در گفت‌وگو با ایسنا، در این خصوص گفت: در راستای عمل به تدابیر و دستورهای فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص اجرای طرح‌های "امنیت محله محور" چندی پیش واحد گشت انتظامی کلانتری 168 سیزده آبان، هنگام گشت‌زنی درحوزه استحفاظی خود متوجه رفتار مشکوک سرنشینان یک خودرو سواری شده و دستور توقف آن را صادر کرد.

وی با بیان اینکه راننده خودرو به دستور توقف پلیس توجهی نکرده و از محل فرار کرد، تصریح کرد: بلافاصله تعقیب و گریز میان پلیس و خودروی مذکور آغاز شده و در همین زمان پلاک و مشخصات خودرو نیز از طریق مرکز پیام پلیس استعلام و مشخص شد که خودروی مذکور مدتی پیش از محدوده شمال تهران به سرقت رفته است.

رییس کلانتری 168 سیزده آبان ادامه داد: در جریان تعقیب و گریز چندین بار به راننده خودرو دستور توقف داده شد؛ اما وی بی توجه به دستور پلیس به راه خود ادامه داد تا اینکه هنگام ورود خودرو به بزرگراه امام علی راننده در یکی از رمپ‌ها کنترل خودرو را از دست داد و پس از برخورد با یک خودروی سواری متوقف شد.

ناروقه، با بیان اینکه پس از تصادف خودرو، راننده و سرنشین آن دستگیر شدند، گفت: این افراد برای انجام برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند.

رییس کلانتری 168 سیزده آبان با بیان اینکه با هماهنگی انجام شده از سوی مأموران از مالک خودروی مسروقه نیز برای حضور در کلانتری دعوت شد، اظهارکرد: متهمان در بازجویی انجام شده به چندین فقره سرقت دیگر در محدوده های مختلف شهر تهران اعتراف کرده و در بازرسی از داخل خودرو نیز تجهیزات مسروقه ای شامل ضبط خودرو، مدارک شناسایی و تعدادی سوئیچ خودرو کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد:‌برای این دو متهم پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای تکمیل پرونده و کشف دیگر جرائم احتمالی به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------