پایان دزدی‌های شبانه از خودروهای منطقه لشکرک/دستگیری سارقان سر بزنگاه



سرکلانتر يکم پليس پايتخت با اشاره به دستگيری 2 سارق لوازم خودرو گفت: متهمان پس از سرقت از يک خودرو، هنگام فرار بازداشت شدند.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، سرکلانتر يکم پليس پايتخت در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به سرقت های متعدد لوازم داخلی خودروها در منطقه لشگرک و شکايت های ارجاع شده به کلانتری و همچنين با توجه به حساسيت موضوع، جلسه ای در اين خصوص در اين کلانتری تشکيل و طی آن مقرر شد تيم های گشت انتظامی اين کلانتری گشتزنی های مستمر خود را در اين محدوده افزايش دهند.

وی افزود:اين اقدامات آغاز شده و تيم هاي گشت انتظامي اين کلانتري در محدوده هايي که امکان سرقت مي رفت به صورت شبانه روزي اقدام به گشتزني کردند تا اينکه شب گذشته ماموران  هنگام گشتزنی در همين محدوده متوجه رفتارهای مشکوک 2 مرد در تاريکی شب شده و برای بررسي موضوع بدون جلب توجه به آنها نزديک شدند.

سرکلانتر يکم پليس پايتخت اظهار داشت:پس از دقايقی ماموران دريافتند که يکي از اين مردان پس از شکستن شيشه سمت شاگرد خودرو در حال سرقت لوازم داخلي آن شده که بلافاصله براي دستگيري آنها اقدام کرده و درست زماني که اين سارق سعي داشت اموال مسروقه را به خودروی همدستش که  به انتظار نشسته بود، منتقل کند وی را دستگير کردند.

وی ادامه داد:متهم ديگر که دستگيری همدستش را ديد بلافاصله پا به فرار گذاشت اما اين اقدام با سرعت عمل ماموران ناکام مانده و دقايقي بعد از فرار، خودروي آنها از سوي ماموران متوقف و اين فرد نيز بازداشت شد.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد:با توقف خودرو، بازرسي از داخل خودروي متهمان، تعدادي ابزار آلات سرقت، پنل ضبط خودرو، باند و لوازم شخصي و مدارک شناسايي و همچنين يک عدد ساب خودرو كشف شد.

گفتني است، هر 2 متهم پس از انتقال به کلانتري تحت بازجويي قرار گرفتند که طي آن به جرم خود مبني بر سرقت لوازم داخلي خودرو اعتراف کرده و پس از تکميل پرونده به پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند تا در خصوص سرقت هاي احتمالي آنها تحقيقات صورت گيرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------