آزار و اذیت آنلاین به 10 زن و دختر جوان



  اخبار حوادث ,خبرهای   حوادث ,حوادث  روز

متهم اینترنتی که 18 زن و دختر جوان را به طور آنلاین فریب داده بود هنگام گذراندن حبس در زندان بی کار نماند. مرد جوان از اینترنت زندان استفاده کرد و بار دیگر اقدام به اغفال دختران و زنان کرد تا از آنان به بهانه های برای ملاقات به زندان بکشاند.

به گزارش رکنا، «دین کرس دی» 35 ساله به صورت آنلاین با زنان و دختران آشنا می‌شد و از آنها سوءاستفاده می‌کرد. این مرد با قربانیان خود رابطه‌ای دوستانه برقرار می‌کرد و با فریب و نیرنگ این 18 زن و دختر را مورد شکنجه قرار می‌داد. این مرد پس از دستگیری به صراحت به جرم خود اعتراف کرده بود ودادگاه وی را به 6 سال زندان محکوم کرده بود.

مسوولان زندان در مدت کمی متوجه ملاقات های زنان و دختران مختلف با یک زندانی در زندان شدند که این موضوع باعث شد تا تحقیق در این خصوص آغاز کنند.

تحقیقات زیر نظر دادستان و پلیس انجام گرفت و مشخص شد متهم با اینترنت کتابخانه زندان اقدام به برقراری ارتباط با 10 زن و دختر کرده است و با اعلام این موضوع که یک تاجر است و به خاطر مشکلاتی در زندان گرفتار شده است قربانیان را اغفال و پس از ملاقات حضوری در زندان و برقراری ارتباط جنسی از آنان به بهانه های مختلف پول دریافت می کند.

رایان سیار از پلیس منطقه می‌گوید: رفتارهای غیراخلاقی و شیطانی متهم تأثیرات بسیار منفی روی زنان و دختران فریب خورده گذاشته است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------