اعدام 4 زندانی موادمخدر و یک زندانی امنیتی در ارومیه



 دادگستری آذربایجان غربی از اعدام 5 نفر در ارومینه در روز 19 مرداد خبر داد. این افراد شامل 4 زندانی مواد مخدر و یک زندان امنیتی بودند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: یک نفر از این زندانیان به اتهام فروش 4 کیلوگرم شیشه، نفر دوم به اتهام حمل و نگهداری 2 کیلوگرم شیشه و نفر سوم نیز به اتهام حمل و نگهداری یک کیلوگرم مرفین و نفر آخر نیز به اتهام حمل و نگهداری 7 کیلوگرم هروئین به اعدام محکوم شدند.

به گزارش میزان، سحرگاه 19 مردادماه 5 نفر از زندانیان که جرائم آنان محاربه و شهادت سه مامور نیروی انتظامی و  فروش و حمل نگهداری انواع مواد مخدر بود در زندان مرکزی ارومیه پس از انجام تشریفات قانونی و رسیدگی قضایی به پرونده هایشان به دار مجازات آویخته شدند.
 
توکل حیدری در گفت‌وگو با  میزان با اشاره به برخی اخبار کذب منتشر شده در رسانه‌های معلوم الحال نسبت به اعدام یک زندانی امنیتی و 4 زندانی مواد مخدر در زندان مرکزی ارومیه گفت: 4 نفر از زندانیان معدوم که در تاریخ 19 مرداد ماه در زندان مرکزی ارومیه به دار مجازات آویخته شدند محکومانی به اتهام حمل و نگهداری انواع مخدر از نوع شیشه، مرفین و هروئین با مقدار بالا بودند.
 
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در تشریح جرام ارتکابی از سوی متهمان مواد مخدر گفت: یک نفر از این زندانیان به اتهام فروش 4 کیلوگرم شیشه، نفر دوم به اتهام حمل و نگهداری 2 کیلوگرم شیشه و نفر سوم نیز به اتهام حمل و نگهداری یک کیلوگرم مرفین و نفر آخر نیز به اتهام حمل و نگهداری 7 کیلوگرم هروئین به اعدام محکوم شدند.
 
وی در ادامه به جوسازی‌های مسموم رسانه‌های ضد انقلاب و معاند در رابطه با زندانی امنیتی اعدام شده اشاره کرد و گفت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب برای وی سینه چاک می کنند عضو گروهک تروریستی کومله بوده است و به اتهام محاربه و استفاده از سلاح گرم که موجب شهادت سه نفر از ماموران نیروی انتظامی و مجروح شدن دو نفر دیگر از آنان شده بود به اعدام محکوم شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------