معمای پیچیده مرگ دو کودک آبادانی +عکس



تحقیقات پلیس آبادان در پرونده گم شدن 2 کودک آبادانی به صورت ویژه در حال بررسی است و مظنون اصلی این پرونده پدر بزرگ نوه ها ادعا می کند در زمان کشف استخوان ها در بازداشت پلیس بوده و بی گناه است که ماموران در انتظار جواب آزمایش DNA استخوان های کشف شده اقدام به دستگیری چند مظنون دیگر در این پرونده مرموز کرده اند.

به گزارش  رکنا، چندی پیش پدر نگران آبادانی در تماس با پلیس از ماجرای ناپدید شدن بچه هایش در روستای خضرنبی این شهر خبر داد و تیمی ازماموران برای ردیابی این 2 کودک وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست پی بردند عصر چهارشنبه 13 مرداد ماه فاطمه 7 ساله همراه برادر کوچکترش احمد 4 ساله برای بازی با دوستانشان به منطقه قدمگاه رفتند اما 2 کودک به صورت مرموزی ناپدید شده اند.

کارآگاهان آبادانی در ادامه تحقیقات متوجه شدند که پدر این دو کودک از چندی پیش به خاطر ازدواج دوم پدرش دچار اختلاف شده و درگیری آنها به یک کینه انتقام جویانه تبدیل شده است.

همین سرنخ کافی بود تا پدربزرگ این 2 کودک روز 16 مرداد ماه از سوی ماموران دستگیر شود اما این مرد 56 ساله ادعا کرد که هیچ اطلاعی از سرنوشت نوه هایش ندارد و وی برای تحقیقات بیشتر در بازداشتگاه پلیس زندانی شد.

  اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث ,حوادث روز

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت یک بامداد 20 مرداد ماه برادر این مرد در بازداشت با پلیس تماس گرفت و از ماجرای هولناکی خبر داد.

ماموران با حضور در خانه پدر بزرگ با جسد 2 کودک که به خاطر آهک روی آنها قابل شناسایی نبودند در گوشه حیاط روبرو شدند و این در حالی بود که ماموران در بازررسی گذشته هیچ آثاری از بچه های گمشده در این خانه به دست نیاورده بودند.

زن اول پدربزرگ این خانواده به ماموران گفت: وقتی پسر هوویم را که بیماری عقب ماندگی ذهنی دارد برای سرویس بهداشتی داخل حیاط آوردم با این پتوی خونین روبرو شدم و جالب اینکه ساعت 12 وقتی در حیاط بودم این جسدها را ندیدم و نمی دانم چه کسی آنها را به داخل حیاط خانه آورده است.

بررسی تیم تحقیق در صحنه نشان از آن داشت که عاملان جنایت پس از قتل روی این 2 جسد آهک ریخته اند تا قابل شناسایی نباشند.

بدین ترتیب بازپرس ویژه قتل دستور داد تا جسد ها برای انجام آزمایش DNA به پزشکی قانونی منتقل شود تا مشخص شود که این استخوان متعلق به 2 کودک گمشده است یا جنایت دیگری رخ داده است.

پدربزرگ بار دیگر هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: من از سرنوشت نوه هایم بی اطلاع هستم و احتمال می دهم پسرم می خواهد با طراحی سناریوی گم شدن بچه هایش مرا در بازداشت پلیس نگه دارد و کینه اش را خالی کند و جسدها نیز زمانی پیدا شده که من در بازداشتگاه پلیس بودم و این اتفاقات بی گناهی مرا ثابت می کند.

در این مرحله معمای پیچیده ای پیش روی ماموران قرار گرفت و احتمال اینکه پدربزرگ از قبل این جنایت را طراحی کرده و دستور داده تا همدستانش پس از بازداشت اجساد را داخل حیاط بیندازد.

در حالیکه دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد ماموران خیلی زود چند مظنون در این پرونده را که احتمال همدستی با پدربزرگ یا گمراه کردن پلیس را داشته اند دستگیر شده اند.

بنا به این گزارش،تجسس های پلیسی برای دستگیری عاملان این جنایت و افشای راز این گم شدن بچه ها و پیدا شدن 2 جسد آهک ریخته شده از سوی ماموران پلیس آگاهی آبادان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------