جزییات انتقام نامزد سابق از دختر مورد علاقه اش



فردی كه با انتشار تصاویر و فیلم های شخصی و خصوصی نامزد سابق خود موجب هتك حیثیت و آبروریزی وی را فراهم آورده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ " جهانگیر كریمی " معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت : در پی شكایت خانمی جوان مبنی بر اینكه فردی ناشناس فیلم ها و تصاویر شخصی وی را در فضای مجازی منتشر كرده است، بررسی موضوع در دستور كار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود : با اظهارات شاكی پرونده ای در این زمینه تشكیل و كارشناسان پلیس فتا با جستجوی علمی و تخصصی در فضای مجازی هویت اصلی انتشار دهنده این تصاویر و فیلم ها را شناسایی و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضاییوی را دستگیر كردند.

این مقام انتظامی با بیان اینكه متهم نامزد سابق شاكیه بود اظهار داشت:متهم در مواجه با مدارك و مستندات این پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را انتقام جویی از دختر مورد علاقه خود عنوان كرد.

سرهنگ كریمی عنوان كرد : برابر قانون جرائم رایانه ای هر كس بوسیله سامانه های مخابراتی و رایانه ای صوت و تصویر یا فیلم یا اسرار دیگری را بدون رضایت او منتشر نماید یا در دسترس دیگران قرار دهد یا به هر نوعی موجبات هتك حیثیت افراد را فراهم نماید به حبس و جزای نقدی محكوم خواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------