افزایش 99 درصدی کشفیات مواد مخدر در راه‌آهن/ دستگیری زنی که 3 کیلو مواد مخدر را بلعیده بود



  اخباروادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

  رئیس پلیس راه‌آهن کشور از افزایش 99 درصدی کشفیات مواد مخدر در 4 ماهه اول سال 95 خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علیرضا اکبرشاهی؛ فرمانده پلیس راه‌آهن کشور در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی با رویکرد جدید و برنامه‌هایی که در پیش رو دارد به دنبال امنیت پایدار و حفظ ارزش‌هاست و ارزش‌ها یقیناً دین‌مداری، قانونمداری و مردم‌مداری است و امروز مردم‌داری یعنی مشارکت تمام عیار مردم در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و حتی امور نظامی و انتظامی است.

رئیس پلیس راه‌آهن کشور با ارائه گزارش عملکرد چهارماهه پلیس راه‌آهن در سال 95 اظهار کرد: در حوزه مواد مخدر پلیس راه‌آهن در سال 95، 99 درصد افزایش کشفیات را داشته که بیشترین کشفیات در حوزه مواد سنتی شامل تریاک و حشیش بوده است.

وی ادامه داد: امسال با تغییر رویکردی که داشتیم؛ بحث پیگیری اطلاعاتی پرونده‌ها را دنبال کردیم که توفیقات بهتری را در پی داشت.

سردار اکبرشاهی افزود: در زمینه مواد مخدر پلیس موفق به دستگیری خانمی شد که قصد ادامه مسیر از قطار زاهدان به تهران را داشت و بالغ بر 3 کیلو مواد مخدر را به صورت بلعی حمل می‌کرد و پلیس توانست وی را شناسایی و ضمن رعایت حقوق شهروندی با تجهیزات به روز فنی موفق به کشف مواد مخدر همراه این خانم شد و وی را دستگیر کرد.

رئیس پلیس راه‌آهن کشور همچنین از دستگیری فردی با 20 کیلو حشیش در محدوده قطار راه‌آهن خبر داد و اظهار کرد: این فرد طوری وانمود می‌کرد که از وضعیت روحی متعادل و مناسب برخوردار نیست، اما پلیس به همین حرکت وی مشکوک شد و مشخص شد که این فرد قاچاقچی است و وی را دستگیر کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح امنیت ریلی در چهار مرحله گفت: در این رابطه هفت هزار و 980 گرم کشف مواد مخدر را داشته‌ایم و 1405 عدد قرص متادون و روانگردان کشف شده و 435 نفر کارتن‌خواب سارق، ولگرد و حامل مواد مخدر در راستای طرح امنیت ریلی دستگیر شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------