اتهامات جدید در پرونده عامل جنایت در ناگویا



  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

همزمان با طرح شکایت‌های جدید از عامل قتل مرد ایرانی در ژاپن، جزئیات تازه‌ای از اقدامات مجرمان قاچاقچی خشن در ناگویا فاش شد. متهم با گروگان گرفتن دو مرد ایرانی،آنها را مجبور به ترک شهر کرده بود.

به گزارش جام‌جم ، سی‌ام آذر سال گذشته ماموران شهر ناگویای ژاپن در جریان قتل مرد جوانی به نام میلاد قرار گرفتند.

تحقیقات پلیس ژاپن نشان می‌داد او در جریان درگیری با مافیای موادمخدر برسر گوشی تلفن همراه چهار میلیارد تومانی که خریداران موادمخدر با آن تماس می‌گرفتند، به قتل رسیده است. در آن زمان سه متهم در ژاپن و ایتالیا بازداشت شدند و گفتند قاتل رسول نام دارد که به ایران بازگشته است.

این ماجرا به پلیس ایران گزارش شد و با تشکیل پرونده در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، با دستور بازپرس محمدمهدی مرشدلو، تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری متهم به قتل فراری آغاز شد. در ادامه تحقیقات او اوایل مرداد امسال دستگیر شد.

متهم با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد، از میلاد (مقتول) یک تلفن همراه به قیمت چهار میلیارد تومان خریده بودیم که مصرف‌کنندگان مواد با آن تماس می‌گرفتند، اما او با مشتریانش تماس گرفته و شماره جدیدش را اعلام کرده بود.

به همین دلیل تعداد تماس گیرندگان با ما، کم شده بود. من هم در جریان درگیری، میلاد را زخمی کردم. چند روز بعد متوجه مرگش شده و به ایران آمدم.

در حالی که تحقیقات پلیس جنایی تهران از متهم ادامه دارد، چند روز پیش دو مرد جوان با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به بازپرس مرشد لو گفتند که از این متهم به قتل شکایت دارند.

این دو نفر به بازپرس پرونده گفتند؛ ما نیز برای کار و اقامت به ناگویای ژاپن رفته بودیم که با رسول که در زمینه خرید و فروش موادمخدر فعالیت داشت و گروهی تبهکار را هدایت می‌کرد، آشنا شدیم .

یکی از آن دو ادامه داد: رسول اجازه نمی‌داد ما در آن شهر کار کنیم و مدام از من و ایرانیان دیگر باج‌خواهی می‌کرد. او همیشه مارا تهدید و به زور از ما اخاذی می‌کرد. شرارت‌هایش به همین‌جا ختم نمی‌شد. حتی او برای این که من مجبور به ترک ناگویا شوم، چند روز مرا در خانه‌ای قدیمی زندانی و سپس آزادم کرد که از ترس جانم این شهر را ترک کردم. زمانی که به ایران آمدم، متوجه شدم او به اتهام قتل بازداشت شده است. اکنون از وی شکایت دارم.

در ادامه شاکی دیگر هم گفته‌های مشابهی را مطرح و عنوان کرد از این متهم به اتهام باج‌خواهی، اخاذی، سرقت، ضرب و جرح و آدم ربایی شکایت دارد. با ثبت اظهارات دو شاکی جدید، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. تحقیقات تکمیلی پلیس جنایی برای رازگشایی از دیگر جرایم مرد تبهکار ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------