آتش‌سوزی در هتل زائران ایرانی در نجف/ ۳۱ زائر دچار حادثه شدند



معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از حادثه آتش‌سوزی در هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف خبر داد و گفت: بر اثر این آتش‌سوزی ۳۱ زائر ایرانی دچار حادثه شدند.

«پیرحسین کولیوند» در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف اشرف اظهار داشت: این حادثه بعدازظهر دیروز در هتل «مضیف» واقع در میدان صاحب نجف به وقوع پیوست.

وی با اشاره به اینکه 31 زائر ایرانی در این آتش‌سوزی دچار حادثه شده‌اند، گفت: 14 نفر در محل حادثه توسط نیروهای هلال‌احمر به صورت سرپایی درمان شدند و 17 نفر دیگر به درمانگاه ولایت انتقال یافتند.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: 3 نفر از مصدومانی که به درمانگاه ولایت منتقل شده بودند به بیمارستان نجف اعزام شدند.

کولیوند با بیان اینکه وضعیت عمومی مصدومان مساعد است، گفت: عمده مشکل آنها دودزدگی و مشکلات ریوی بوده که خوشبختانه با اقدامات انجام شده کسی دچار مصدومیت شدید نشده است.

وی خاطرنشان کرد: زائرانی که در محل هتل حادثه دیده بودند از استان قم و هرمزگان هستند و اسامی 3 مصدوم بستری در بیمارستان نجف «مجتبی سلامی»، «علی رنجبری» و «بتول زارعی» است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------