آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستور ویژه برای افشای معمای «ناگویا»



  اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث , ناگویا

عامل جنایت در ناگویا در حالی منکر قتل جوان ایرانی شده که بازپرس جنایی دستور داده تا فیلم جنایت در ژاپن و بازسازی صحنه قتل در پلیس آگاهی تهران بازبینی شود.

به گزارش جام جم ، این مرد که رسول نام دارد، عضو باند مافیایی مواد مخدر در ژاپن بود. او سی‌ام آذر سال گذشته در شهر ناگویای ژاپن در جریان درگیری خونین، مردی به نام میلاد را از پای در آورده و به همین اتهام تحت تعقیب پلیس ژاپن بود تا این‌که اوایل مرداد امسال در تهران بازداشت شد.

او در بازجویی پلیسی مدعی بود که از مقتول یک تلفن همراه به قیمت چهار میلیارد تومان خریده که مصرف‌کنندگان مواد با آن تماس می‌گرفتند، اما او شماره جدیدش را به مشتریانش اعلام کرده بود که همین موضوع باعث درگیری میان آنها شد.

در ادامه تحقیقات از وی، دو پسر جوان به بازپرس پرونده مراجعه و از عامل جنایت شکایت کرده و گفتند که در ناگویا کار می‌کردند که رسول آنها را مدتی گروگان گرفته و بعد از اخاذی و زورگیری از آنها مجبورشان کرده ناگویا را ترک کرده و به ایران بازگردند.

پس از شکایت این افراد بود که متهم دوباره در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران بازجویی و این بار مدعی شد گفته‌های آن دو شاکی را قبول ندارد، اگر آنها مدارکی درباره اخاذی، زورگیری و حتی گروگانگیری ارائه کنند که نشان دهد 500 میلیون یا بیشتر خسارت دیده‌اند، حاضر است سه برابر خسارت مالی آنها را بپردازد.

با توجه به انکار‌های این متهم، بازپرس مرشدلو دیروز دستور دادکه برای فاش شدن جرایم متهم، او با دو شاکی جدید مواجهه حضوری شود.

از سوی دیگر با توجه به این که متهم به قتل چند روز قبل صحنه جنایت را بازسازی کرده و در آنجا منکر جنایت شده بود، بازپرس جنایی به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت داد تا برای مشخص شدن این ماجرا، تصویر بازسازی صحنه قتل را با تصویر درگیری منجر به قتل در ناگویای ژاپن، مطابقت دهند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------