مردی که به جوان معتاد در خانه‌اش پناه داده بود،چرا جنازه‌اش را در بیابان رها کرد؟



تحقیقات جنایی درباره مرگ مرموز پسر جوانی که جسدش چند روز قبل در جاده جاجرود پیدا شد، با شناسایی صاحب یک خانه ویلایی در شرق تهران وارد مرحله تازه‌ای شد.

  به  گزارش  ایران  ؛رسیدگی به این پرونده از پنجم تیر امسال و به دنبال کشف جسد مرد جوانی در جاده جاجرود در دستور کار بازپرس و کارآگاهان جنایی تهران قرار گرفت.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مرد جوان به احتمال زیاد براثر مصرف بیش از حد مواد مخدر فوت کرده است. اما در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان جنایی با شناسایی هویت این مرد، پی بردند او قبل از مرگش به خانه مردی به نام سیروس رفته است.بدین‌ترتیب سیروس برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران احضار شد. مرد 63 ساله زمانی که مقابل بازپرس «منافی آذر» از شعبه سوم دادسرای جنایی ایستاد، گفت: من کارگاه مبل دارم و وضع مالی‌ام نیز خوب است. با مرد جوان نیز در پارک روبه‌روی خانه آشنا شده بودم.

 

او می‌گفت پدرش، وی را از خانه بیرون کرده است. بنابراین با خواهش از من خواست شب به او جایی برای استراحت بدهم. از آنجا که قبلاً نیز به افراد بی‌خانمان کمک کرده بودم قبول کردم که فقط همان شب در خانه‌ام بماند. بنابراین «سهیل» حدود ساعت 12 شب به خانه ویلایی‌ام در تهرانپارس آمد. آن شب زن و بچه‌ام در خانه بودند. سهیل به زیرزمین رفت و من و خانواده‌ام در طبقه دوم بودیم. در طول شب چندین بار به سهیل سر زدم اما مشکلی نداشت ولی صبح که به سراغش رفتم در کمال حیرت متوجه شدم او مرده است. با دیدن جسد درحالی که بشدت ترسیده بودم از ترس اینکه مبادا خونش به گردنم بیفتد، بی‌سروصدا جنازه‌اش را به صندوق عقب خودرو‌ام منتقل کردم. بعد هم آن را در فرصتی مناسب حوالی جاده جاجرود بیرون انداخته و به خانه برگشتم. هرچند نمی‌دانم آن شب چه اتفاقی افتاد که سهیل از روی عصبانیت چند بار صورتش را چنگ زد اما نمی‌دانم که به خاطر مصرف مواد بود یا چیز دیگر؟!


با توجه به اظهارات مرد میانسال، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز وی ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------