دزد افیونی خانه‎های شمال تهران حین سرقت به دام افتاد



رئيس کلانتری 124 قلهک با اشاره به دستگيری يک سارق منزل در محدوده قلهک، گفت: متهم در منزل يکی از شهروندان در حال سرقت بود که با اطلاع رسانی به موقع صاحبخانه، توسط پلیس دستگير شد.

 سرهنگ لطیفی رئيس کلانتري 124 قلهک در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستگيری يک سارق منزل در محدوده قلهک گفت: روز گذشته با تماس يکی از شهروندان به مرکز فوريت هاي پليسی 110 مبنی بر سرقت از منزل يک شهروند، تيمی از ماموران اين کلانتری به محل اعزام شدند.

رئيس کلانتری 124 قلهک اظهار داشت: با رسيدن ماموران به محل يک شهروند به آنها مراجعه و اعلام کرد، زمانی که از مهمانی به منزل بازگشته متوجه حضور فردی غريبه در منزلش شده و با پليس تماس گرفته که بلافاصله ماموران با هماهنگي صاحب خانه وارد منزل شده و در يک اقدام ضربتی سارق مذکور را که بي خبر از حضور ماموران در حال سرقت اموال و اشيای منزل بود، بازداشت کردند.

سرهنگ لطیفی در ادامه بیان داشت: متهم که با ديدن ماموران شوکه شده بود، دستپاچه شده و سعی کرد از محل بگریزد که اين ترفند راه به جايی نبرد و پس از دستگیری به همراه اموال مسروقه و شاکی به کلانتری منتقل شد.

رئيس کلانتری 124 قلهک بیان کرد: متهم در کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان اين محدوده اعتراف کرد و پس از تکميل پرونده راهی پايگاه سوم پليس آگاهی تهران بزرگ شد، در بازرسی از وسايل همراه وی مقادير قابل توجهی مواد مخدر، تجهيزات و ادوات سرقت و همچنين اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------