زنان جوان طعمه‌هاي دو جوان شرور




اخبار حوادث - زنان جوان طعمه‌هاي دو جوان شرور

 دو شروري که اقدام به کيف قاپي مي‌کردند، اين‌بار يک زن باردار را مورد سرقت خشن قرار دادند و پس از زمين زدن آن قصد فرار داشتند که توسط مردم دستگير و به عوامل کلانتري تحويل داده شدند.

به گزارش ابتکار، ساعت 21 شب پنجشنبه از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي به ماموران کلانتري 127 نارمک اطلاع داده مي‌شود که در آدرس خيابان مجيديه جنوبي سارقان کيف قاپي حين ارتکاب جرم از سوي مردم دستگير شده است.

سريعا عوامل گشت اين يگان به موقيعت اعزام که خانمي به واحدگشت مراجعه و هويت خود را ساناز" معرفي کرد و اظهار داشت: به همراه خواهرش که”نازنين" نام دارد و باردار هم مي‌باشد درحال تردد در خيابان مجيديه جنوبي بودند که به يکباره دونفر با موتور سيکلت به سمت آنان حمله ور شده و اقدام به کشيدن کيف دستي خواهرش مي‌کنند و خواهرش در حالي که در برابر آنان مقاومت مي‌کرد به زمين مي‌خورد و با سروصدايي که ايجاد مي‌شود، مردم با کمک يکديگر دو جوان کيف قاپ دستگير مي‌کنند.

 راکب خود را”بهزاد" و ترک نشين موتور سيکلت خود را”"بهروز" معرفي کردند و در ادامه از آنجاييکه يکي از قربانيان باردار بود و به زمين خورده بود و احتمال سقط نيز متصور مي‌گشت، ماموران سريعا با اورژانس تماس گرفته و مصدوم را به بيمارستان منتقل کردند.

در نهايت دو پسر کيف قاپ به کلانتري منتقل شده و در بررسي‌هاي اوليه مشخص گرديد که از اراذل و اوباش شرق تهران مي‌باشند.

 رئيس کلانتري 127 نارمک رئيس سرهنگ پرويز نظري پور درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان در تحقيقات پليسي اعلام داشتند که ضمن پرسه زني با موتورسيکلت اقدام به انتخاب سوژه‌ها و طعمه‌هاي خود که اغلب از بين زنان و دخترخانم‌هاي جوان هستند، مي‌کنند و سپس نيت سوء خود را در يک لحظه به مرحله عمل مي‌رسانند.

گفتني است، متهمان پس از تکميل پرونده براي بررسي بيشتر و کشف ساير جرايمشان در اختيار کاراگاهان پايگاه چهارم پليس اگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.
اخبار حوادث - ابتکار

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------