اعتراف ناموسی علیه خواهر 20 ساله ای که مجرد زندگی می کرد



مرد جوان که به خواهرش شک و بدبینی شدیدی داشت او را به طرز فجیعی به قتل رساند.

به گزارش رکنا، زن جوان که فریده نام داشت در یکی از مناطق حاشیه ای نزدیک شهرمشهد به تنهایی زندگی می کرد. او 20 ساله بود و با کسی خصومت و دشمنی نداشت. اما روز هفدهم تیرماه امسال فردی ناشناس در تماس با پلیس 110، از مرگ فجیع زن 20 ساله خبر داد و گفت: این زن تنها داخل منزل مسکونی اش به قتل رسیده است.


در پی این تماس تلفنی ، ماموران انتظامی مشهد بلافاصله وارد عمل شد. پلیس داخل منزل مسکونی با جسد زن 20 ساله روی تخت خواب روبرو شد. زن جوان به وسیله یک شال قرمزخفه شده بود.


کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی موضوع را به قاضی ویژه قتل اعلام کردند. با دستورات مقام قضایی ، جسد فریده به پزشکی قانونی انتقال یافت و برابر اعلام نظر اولیه ، هشت ساعت از زمان مرگ این زن می گذشت.


آنچه برای کارآگاهان پلیس آگاهی فرضیه یک قتل از پیش طراحی شده را قوت می بخشید این که فرد تماس گیرنده با این زن آشنا بوده و پس از ارتکاب قتل جلوگیری از فساد نعشی جسد و شاید عذاب وجدان بوده است.


تحقیقات پلیسی برای کشف راز این جنایت با هدایت بازپرس ویژه قتل ادامه داشت و کارآگاهان به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد برادر مقتول با او اختلاف هایی داشته است.
ماموران انتظامی برادر این زن را پس از تکمیل تحقیقات پرونده در یکی از شهرهای شمالی استان خراسان رضوی دستگیر کردند.


مرد جوان که دچار تالم شدید روحی شده بود در تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: به علت شک و بدبینی که نسبت به خواهرم داشتم تصمیم نادرستی گرفتم و به مشهد رفتم و. او را به قتل رساندم.


در پی اظهارات اولیه متهم ، اقدامات قانونی لازم برای سیر مراحل تخصصی کشف علت و انگیزه دقیق متهم از ارتکاب به قتل ادامه دارد.


پلیس گوشی تلفن همراه مقتول را نیز از منزل متهم به قتل کشف کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------