قتل عام خانوادگی در جنگل



عاملان قتل عام خانوادگی در جنگل‌های گلستان دستگیر شدند. متهمان برای تصاحب طلاهای زن جوان، او را همراه پسر 13 ساله و مادرش به قتل رساندند.

به گزارش جام‌جم، چهارم تیر امسال مردی در حال عبور از جنگل دراز نوی شهر کردکوی استان گلستان، با جسد پسری روبه‌رو شد که بخشی از بدنش توسط حیوانات خورده شده بود. او با ماموران تماس گرفت و ماجرا را گزارش داد. با شروع تحقیقات، ماموران بررسی صحنه جرم اعلام کردند چند روزی از مرگ او می‌گذرد و هیچ گونه مدارکی هم همراه ندارد که هویت و سن او را نشان دهد.

هنوز ساعتی از کشف این جسد نگذشته بود که ماموران در جریان کشف جسد زنی جوان در همان منطقه جنگلی قرار گرفتند. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند این زن نیز مدارک هویتی همراه ندارد و به نظر می‌رسد چند روزی از مرگش می‌گذرد.

با کشف دومین جسد، ماموران احتمال دادند این افراد به قتل رسیده باشند. در ادامه تحقیقات و برای مشخص شدن هویت این دو نفر، پرونده‌های افراد گمشده در شهرهای استان گلستان بررسی شد، اما سرنخی که هویت این دو نفر را مشخص کند، به دست نیامد. در حالی که پلیس جنایی به رازگشایی از این دو پرونده مشغول بود، دوازدهم تیر امسال مردی با مراجعه به پلیس آگاهی گلستان برای یافتن خواهر 70 ساله‌اش و دو عضو خانواده وی کمک خواست.

وی به پلیس گفت: خواهرم همراه دختر 37 ساله و نوه 13 ساله‌اش در خانه‌ای در یکی از محله‌های بندر ترکمن زندگی می‌کنند. چند روزی است هر چه با خانه‌شان تماس می‌گیرم، کسی پاسخگو نیست. بنابراین به در خانه خواهرم رفتم، اما کسی در خانه نبود. همسایه‌ها هم گفتند بیش از یک هفته است از آنها خبری ندارند و گمان می‌کنند این سه نفر به سفر رفته باشند.

با شکایت این مرد، ماموران با هماهنگی قضایی برای بررسی موضوع به خانه پیرزن رفتند و دیدند آنجا به هم ریخته است. در ادامه جسد او در حالی که با ضربه‌های چاقو کشته شده بود، در یکی از اتاق‌ها پیدا شد. طلاهای او نیز سرقت شده بود.

در ادامه ماموران احتمال دادند دو جسدی که پیش از این کشف کرده‌‌اند، متعلق به مادر و پسر ناپدید شده باشد. بنابراین به تحقیقات ادامه دادند تا این که اوایل هفته گذشته با دریافت پاسخ آزمایش‌های «دی. ان. ای» متوجه شدند اجساد متعلق به همان مادر و پسر 13 ساله است که درجریان جنایتی مرموز به قتل رسیده‌اند.

ماموران احتمال دادند عامل این سه قتل باید فردی باشد که با این خانواده آشنایی داشته است. بنابراین با تحقیقات محلی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد دختر 37 ساله خانواده با مردی جوان آشنایی داشته است. زن جوان خودروی پرایدی هم داشته که همزمان با قتل، سرقت شده بود.

در این مرحله دستور توقیف خودروی مقتول هم صادر و راننده آن عصر چهارشنبه 27 مرداد امسال شناسایی و دستگیر شد.

او با انتقال به پلیس آگاهی استان گلستان، پس از اظهارات ضد و نقیض، همان شب به ارتکاب قتل‌ها اعتراف کرد و گفت: مدتی پیش با زن جوان در یک مهمانی دوست شدم. در جریان رفت و آمد با این زن متوجه شدم او وضع مالی خوبی دارد. وسوسه شدم اموالش را سرقت کنم. آن روز سراغ زن جوان و پسر نوجوانش رفتم. سوار خودرویش شده و همراهشان برای تفریح به منطقه جنگلی رفتیم و ساعاتی بعد پسر نوجوان را به بهانه‌ای از مادرش دور کردم و در میان درختان جنگل با ضربه‌های چاقو و چوبدستی کشتم. جسد را همان جا رها کرده و سراغ زن مورد علاقه‌ام رفتم، او را هم به شیوه‌ای مشابه کشتم. هر چه طلا داشت، سرقت کردم و همراه پسرخاله‌ام که آنجا آمده بود، طلاهای مقتول را برداشتیم و سوار خودروی پرایدش شدیم. روز بعد از ترس این که آن زن ماجرای دوستی‌مان را به مادرش گفته باشد و با غیبت مرموز مادر و پسر، مادربزرگ به کلانتری مراجعه و از من شکایت کند، به مقابل خانه‌اش در شهر بندر ترکمن رفتیم و به بهانه‌ای وارد خانه‌اش شدیم. او را هم با ضربه‌های چاقو کشتیم و طلاهایش را سرقت کردیم.

سرهنگ علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان گلستان در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف‌های مرد متهم به قتل، ماموران عصر پنجشنبه دیگر متهم پرونده را هم دستگیر کردند.

تحقیقات از این متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد تا با پایان یافتن تحقیقات، متهمان صحنه جنایت‌‌ها را بازسازی کرده و روانه زندان شوند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------