جزییات هتک حیثیت زن جوان در اینستاگرام/ پسر خلافکار در دماوند به دام افتاد



فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری فردی که با دسترسی به " اینستاگرام " خانم جوانی در فضای مجازی باعث هتك حیثیت او شده بود توسط پلیس فتا خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ " محمدحسن محمدی" در تشریح این خبر گفت: خانمی به پلیس فتا شهرستان دماوند مراجعه و مدعی شد فردی با دسترسی به صفحه " اینستاگرام " شخصی اش باعث مزاحمت شدید برای وی شده است.

وی ادامه داد: رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با بررسی های فنی و تخصصی به عمل آمده، متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: متهم " ه – ح " در بازجویی های ابتدایی نسبت به بزه انتسابی خود اعتراف و عنوان كرد؛ به دلیل اختلافاتی که با شاکیه داشته و به انگیزه انتقام جویی و تسویه حساب شخصی اقدام به این عمل نموده است .

سرهنگ " محمدی " با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد، از شهروندان به ویژه از بانوان محترم درخواست كرد: در هنگام استفاده از نرم افزارهای ارتباطی کلیه اقدامات حفاظتی را رعایت کنند و تصاویر خصوصی و خانوادگی خود را در صفحات فضای مجازی قرار ندهند تا در چنین مواردی این تصاویر به ابزاری جهت سوء استفاده قرار نگیرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------