آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

پلیس تصویر جیب بر بی آر تی «راه آهن – تجریش» را منتشر کرد



پلیس آگاهی تهران پس از دستگیری جیب بر حرفه‌ای خطوط بی ار تی تصویر سارق به دستور مقام قضایی جهت شناسایی مردم منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌  ساعت 21:40، بیست و چهارم مرداد ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره دستگیری سارق، در محدوده ایستگاه اتوبوس خط بی آر تی به کلانتری 115 رازی اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل ، یکی از شهروندان با مراجعه به مأمورین اعلام داشت فردی گوشی تلفن همراه و کیف پولش را به شیوه جیب بری سرقت کرده که در ادامه متوجه این موضوع شده و ضمن شناسایی سارق، با کمک بستگانش و طی یک تعقیب و گریز موفق به دستگیری شخص سارق شده است.

  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز


*پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ

 با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

*اظهارات مالباخته:
 
مالباخته پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " در مورخه 24/05/1395 در اتوبوس خط بی آر تی مسیر خاوران – آزادی به همراه تعدادی از بستگان داخل اتوبوس بودیم که ناگهان متوجه سرقت گوشی تلفن همراه و مبلغ 250 هزار تومان وجه نقد همراه خود و همچنین شوهرخواهرم شدیم ؛ به محض اطلاع از سرقت ، ناگهان همین شخص ( متهم ) اقدام به فرار از داخل اتوبوس کرد ؛ به تعقیب وی پرداخته و پس از حدودا دو کیلومتر تعقیب و و گریز با پای پیاده ، سرانجام موفق به دستگیری سارق شدیم که خودش را در تاریکی شب در پشت یک ماشین پارک شده در کناره ی خیابان مخفی کرده بود ؛ در همان بازرسی اولیه ی متهم توسط مأمورین کلانتری ، گوشی تلفن همراه بنده نیز از متهم کشف شد ".

*دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری

با آغاز تحقیقات از متهم "سعید . الف" ( متولد 1340 ) وی صراحتا به دهها فقره جیب بری و سرقت گوشی های تلفن همراه از مسافرین اتوبوس های بی آر تی بویژه در خطوط "خاوران – تهرانپارس" و "راه آهن – تجریش" و فروش گوشی تلفن همراه مسروقه جهت تأمین هزینه مواد خود اعتراف کرد .

  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

در بررسی سوابق متهم سعید . الف نیز مشخص شد که وی از سال 1366 تاکنون ، دارای 12 فقره سابقه دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت و موادمخدر است و به مصرف شدید موادمخدر از نوع هروئین نیز اعتیاد دارد.

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری ، شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان ، سوابق متعدد متهم در ارتکاب جرایم مختلف بویژه سرقت و به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی در میدان حـر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه نمایند ".
 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------