آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کشف 30 تن زباله از یک خانه در بوکان



در این منزل مسکونی انواع زباله از جمله پلاستیک، آهن قراضه، انواع قوطی های شیشه ای و پلاستیکی، کاغذ، مقوا و انواع کفش های کهنه پلاستیکی انباشته شده بود.

معاون خدمات شهری شهرداری بوکان گفت: بازرسان شهرداری بوکان 30 تن انواع زباله را از یک واحد مسکونی در این شهر کشف کردند.

به گزارش ایرنا، سامرند نوری  افزود: به دنبال انتشار بوی نامطبوع در یک منزل مسکونی در منطقه سایپا یدک یک شهر بوکان، مردم به یکی از همسایه های خود مشکوک شده و موضوع را با دادستانی این شهرستان در میان گذاشتند.

وی بیان کرد: با اطلاع دادستانی و هماهنگی با پلیس و شهرداری، واحدهای اجرایی و اکیپ های موتوری و خدمات شهری بلافاصله در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و نسبت به معدوم سازی زباله جمع آوری و دپو شده اقدام شد.

نوری گفت: در این منزل مسکونی انواع زباله از جمله پلاستیک، آهن قراضه، انواع قوطی های شیشه ای و پلاستیکی، کاغذ، مقوا و انواع کفش های کهنه پلاستیکی انباشته شده بود.

وی اضافه کرد: زن و شوهری به همراه فرزندان خود که از وضعیت مالی خوبی نیز برخوردار هستند، به گفته ساکنان بیش از سه سال است که در این منزل مسکونی شخصی خود اقدام به جمع آوری و تفکیک زباله می کنند.

معاون خدمات شهری شهردار بوکان ادامه داد: زباله های جمع آوری شده در این خانه با 11 سرویس از منزل مسکونی این خانواده بوکانی خارج و به مکان دفع زباله شهری بوکان منتقل شد.

خرداد ماه سال گذشته نیز بازرسان شهرداری بوکان 100 تن انواع زباله را که در منزل پیرزن 60 ساله بوکانی کشف شده بود، با 24 کامیون حمل و دفع کردند.

شهرستان بوکان با 227 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد که از این تعداد، بیش از 176 هزار نفر در شهر ساکن هستند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------