دستگیری سارقان هنگام «آب‌کردن» اموال مسروقه



رییس کلانتری 165 لواسانات از دستگیری سارقان تجهیزات صنعتی حین فروش آن به مالخر خبر داد.

سرگرد قدیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت:  چندی پیش یکی از گشت های انتظامی کلانتری 165 لواسان هنگام گشت‌زنی شبانه در محدوده استحفاظی خود با یک خودروی نیسان روبرو شد که دو  مرد در حال تخلیه تجهیزات صنعتی از قسمت بار آن بودند.

وی با بیان اینکه رفتار این افراد شک ماموران را برانگیخت، ادامه داد:‌ ماموران به سمت این افراد رفته و از آنان سوالاتی در خصوص اقداماتشان پرسیدند که با پاسخ های ضد و نقیض از سوی آنان روبرو شدند.

رییس کلانتری 165 لواسانات با بیان اینکه ماموران دو مرد را به همراه خودرو به کلانتری منتقل کردند، اظهار کرد:  با انتقال متهمان به کلانتری آنان تحت بازجویی قرار گرفته و گرچه ابتدا با بیان اظهارات ضد و نقیض سعی داشتند خود را بی‌گناه جلوه دهند اما در بررسی ها و تحقیقات تکمیلی هر دو متهم  به سرقت آهن آلات و تجهیزات صنعتی از یک کارگاه واقع در یکی از مناطق تهران اعتراف کردند.

به گفته وی سارقان قصد داشتند تا اموال و تجهیزات مسروقه را در لواسان به مالخر اموال مسروقه بفروشند که دستگیر شدند.

قدیمی با بیان اینکه با اعتراف متهمان تجهیزات مسروقه به مالکانشان باز پس داده شد، گفت:‌ هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و  سیر مراحل تحقیقات پیرامون جرایم احتمالی دیگر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------