فروش مواد مخدر در لباس کارگر شهرداری



15 سارق، زورگیر و قاچاقچی حرفه‌ای در عملیات‌های ضربتی ماموران کلانتری 103 گاندی تهران دستگیر شدند. یکی از مجرمان دستگیر شده قاچاقچی بود که در پوشش کارگر شهرداری سرقت می‌کرد.

  اخباررحوادث,خبرهای   حوادث,حوادث روز

به گزارش جام‌جم ، در نخستین پرونده، ماموران کلانتری 103 گاندی تهران هنگام گشتزنی در خیابان بهروز به دو مرد که سرنشینان موتورسیکلت بودند، مشکوک شدند. زمانی که آنها را زیرنظر گرفتند، مشاهده کردند آنها به خودروی پژویی نزدیک شده و قصد بازکردن در خودرو و سرقت لوازم آن را دارند. ماموران خواستند سارقان را دستگیر کنند که آنها فرار کردند. در جریان این تعقیب و گریز سارقان موتورشان را در خیابان ظفر در حالی که روشن بود، به سمت خودروی پلیس پرت کردند و پیاده به فرار ادامه دادند.

ماموران هم با رها کردن خودرو، پیاده آنها را تعقیب و با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح به سمت دزدان شلیک کردند که یکی از آنها مجروح شد. سارق زخمی به بیمارستان و همدستش به کلانتری منتقل شد. با تحقیق از مرد سارق معلوم شد او و دوستش سابقه سرقت و زورگیری دارند. از چندی پیش هم در محله‌های شمالی شهر لوازم با ارزش داخل خودرو را سرقت می‌کردند.

دومین پرونده مربوط به اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان بود که ماموران موفق به دستگیری 15 نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای و تحت‌تعقیب پلیس شدند و مقادیری موادمخدر از آنها کشف شد.

یکی ازاین قاچاقچیان حرفه‌ای مرد 40 ساله‌ای بودکه حوالی پارک طالقانی و اطراف حقانی، موادمخدر می‌فروخت که روز دستگیری‌اش با فرار از منطقه جنگلی به سمت اتوبان، خلاف جهت خودروهای عبوری شروع به دویدن کرده که ماموران در اقدامی ضربتی، موفق به دستگیری او شدند. در بازرسی از متهم، مقداری پول که از راه فروش موادمخدر به‌دست آورده بود، کشف شد. از خودروی متهم نیز که در محله دیگری پارک بود، 54 گرم شیشه و 204 گرم هروئین کشف شد.

شگرد عجیب فروشنده مواد مخدر

همچنین در عملیات دیگری مردی میانسال که در منطقه زرگنده با پوشیدن لباس کارگران شهرداری، موادمخدر می‌فروخت، دستگیر و از وی 33 گرم تریاک و 22 گرم شیره تریاک کشف شد. این قاچاقچی شب‌ها با پرسه در خیابان‌های منطقه زرگنده، موادمخدر می‌فروخت.

در عملیات بعدی ماموران مبارزه با موادمخدر کلانتری 103 گاندی، آنها به کمک پلیس افتخاری موفق به دستگیری سه سرنشین خودرویی در خیابان دلیری تهران شدندکه در زمینه فروش موادمخدر فعالیت داشتند. در بازرسی از خودروی آنها 58 گرم تریاک و 14 گرم شیره تریاک کشف شد.

دستگیری دزد تحت‌تعقیب

در عملیاتی ماموران ساعت 7 صبح سی‌ام مرداد نیز موفق به دستگیری مردی شدند که به قصد سرقت وارد ساختمانی در یکی از محله‌های شمالی تهران شده بود. ماموران پس از گزارش مردمی در مورد حضور فردی غریبه در ساختمان با ورود به این خانه، متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. او در بازجویی اعتراف کردکه برای سرقت وارد این ساختمان شده بود. تحقیقات نشان داد این دزد حرفه‌ای مدتی است تحت‌تعقیب پلیس آگاهی تهران بوده است.

بازداشت دزد زورگیر

در چهارمین عملیات، ماموران موفق به دستگیری سارق موتورسواری در خیابان زرگنده شدند. در بازرسی از وی چاقو، شوکر و افشانه کشف شد. متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد که با موتورهای سرقتی در محله‌های شمالی تهران تردد داشته و با تعقیب مردم با چاقو و اسپری اشک‌آور، اقدام به زورگیری و سرقت اموال آنها می‌کرده است.

ماموران کلانتری 103 گاندی همچنین در اجرای طرح مقابله با کیف‌قاپان، در خیابان حقانی موفق به دستگیری کیف‌قاپ و زورگیر حرفه‌ای شدند. در بازرسی از وی شش دستگاه گوشی سرقتی و چاقو و دو عدد عینک کشف شد. با تحقیق از متهم معلوم شد او دارای سوابق کیفری از جمله گوشی‌قاپی، کیف‌قاپی، زورگیری، خرید و فروش موادمخدر و سرقت خودرو و لوازم داخل آن است. در مرحله بعدی تحقیقات متهم اعتراف کرد با چاقو راه مردم را سد و کیف و گوشی‌هایشان را سرقت می‌کرده است.

سرهنگ محمد افشار، رئیس کلانتری 103 گاندی تهران در این باره به جام‌جم گفت: متهمان با اعتراف به جرایمشان برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره‌های مختلف پلیس آگاهی قرار گرفتند تا دیگر جرایمشان فاش شود.

وی با هشدار به مردم از آنها خواست هنگام مکالمه با گوشی تلفن همراه در خیابان دقت کنند تا در دام دزدان گرفتار نشوند، اموال قیمتی خود را در خودروهایشان نگذارند که مورد سرقت قرار گیرد و اموال قیمتی که همراه دارند را در معرض دید قرار ندهند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------