نشستن در پارك منجر به اسيدپاشي شد



مرد جواني كه براي تفريح به يكي از پارك‌هاي شمال تهران رفته بود، قرباني اسيدپاشي شد. بعدازظهر هجدهم تير ماه امسال خبر اسيدپاشي روي مرد جواني در يكي از بوستان‌هاي شمال تهران به پليس اعلام شد.

 به  گزارش اعتماد؛دقايقي بعد تيمي از ماموران انتظامي در محل حاضر شدند و در بررسي اوليه مشخص شد مرد ٣٨ ساله‌اي از ناحيه كمر و پا دچار سوختگي شده است. پس از اين اتفاق مرد جوان به بيمارستان منتقل شد و بعد بهبودي نسبي، توسط قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران مورد تحقيق قرار گرفت، قرباني اين حادثه در اظهاراتش به بازپرس گفت: چند روز قبل از اين حادثه براي تفريح به پارك رفته بودم كه ناگهان مرد جواني به من نزديك شد، او سر صحبت را با من باز كرد و بعد از دقايقي با تهديد خواست تا پارك را ترك كنم. او گفت كه اگر مجددا من را در پارك ببيند، اتفاقات بدي برايم رقم خواهد خورد.


وي ادامه داد: آن روز پارك را ترك كردم و بعد از ظهر ١٨ تير به پارك رفتم، روي نيمكت نشسته بودم كه دوباره همان مرد جوان به همراه مرد ديگري به سراغم آمدند، او شروع به داد و فرياد كرد و گفت مگر به تو نگفتم كه ديگر به پارك نيايي؛ ناگهان در اين حين مرد همراه او، مايع داخل ظرفي كه در دستانش بود را روي من ريخت، از سوزش پوستم متوجه شدم كه آن مايع اسيد بوده است، حال نيز علت كار آنها برايم جاي سوال دارد.

 

من آنها را نمي‌شناختم، برخورد آن روز آنها برايم جاي سوال فراوان دارد. پس از اظهارات مرد جوان، او براي مشخص شدن نوع مايعي كه باعث سوختگي‌اش شده به پزشكي قانوني منتقل شد و روز گذشته كارشناسان پزشكي قانوني اعلام كردند كه مرد جوان با اسيد دچار سوختگي شده است، البته ميزان آن اعلام نشده است. بنا به اين گزارش، با تاييد نظريه پزشكي قانوني مبني بر سوختگي ناشي از مايع اسيد تجسس‌ها با دستور بازپرس سهرابي براي دستگيري دو عامل اين حادثه ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------