شلیک مرگبار به داماد در خیابان +عکس



پدر و پسری در جریان درگیری خانوادگی، داماد خانواده را در یکی از محله‌های کرمانشاه با شلیک گلوله از پای در آورده و گریختند.

به گزارش جام‌جم، ساعت 17 دوشنبه فردی با پلیس تماس گرفت و از حمله افراد مسلح به مردی در حوالی پایانه مسافربری شهر کرمانشاه خبر داد.

ماموران با حضوردر آنجا مشاهده کردند جوانی 30 ساله با شلیک گلوله به قتل رسیده و جسد او روی سنگفرش خیابان افتاده است.

با گزارش این ماجرا به بازپرس کشیک قتل دادسرای کرمانشاه و هماهنگی قضایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

دقایقی بعد با حضور کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی کرمانشاه در محل جنایت، ماموران به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختندکه معلوم شد دو مرد جوان و میانسال در حالی که مسلح بودند، راه را بر مقتول سد کرده و در حال مشاجره با هم بودند. در این مرحله درگیری‌شان بالا گرفت که یکی از آنها به مرد جوان شلیک کرد سپس سوار خودرویی شدند و محل را ترک کردند.

به گفته شاهدان، مردم سعی داشتند مانع فرار آن دو شوند اما عاملان جنایت با استفاده از شلوغی جمعیت، فرار کرده‌اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس جنایی برای دستگیری قاتلان فراری و شناسایی هویت مقتول آغاز شد. در ادامه ماموران موفق به شناسایی هویت مقتول شدند. ماموران با شناسایی خانواده مقتول به تحقیق از آنها پرداختندکه معلوم شد او با خانواده همسرش اختلاف داشته و گمان می‌کنند آنها در این جنایت نقش داشته باشند.

زمانی که ماموران تصاویر چهره‌نگاری متهمان فراری را به این خانواده نشان دادند، آنها گفتند این تصاویر به پدر زن و برادر زن مقتول شباهت دارد. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای جدید شد. ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری این دو نفر به خانه شان رفتند که معلوم شد آنجا را ترک کرده اند و اعضای خانواده خبری از آنها ندارند.

  اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث,حوادث روز

سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در این‌باره به جام‌جم گفت: تحقیقات اولیه در پرونده این جنایت نشان داد اختلاف خانوادگی میان مقتول و خانواده همسرش وجود داشته که باعث این حادثه تلخ شده است. با مشخص شدن هویت متهمان فراری، آنها تحت تعقیب پلیس جنایی اداره آگاهی استان کرمانشاه قرار گرفتند. هنوز مشخص نیست از این پدر و پسر فراری کدامشان مرتکب قتل داماد خانواده شده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------