کشف 16 کیلوگرم تریاک از در خودرو



رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از دستگیری قاچاقچی موادمخدر و کشف 16 کیلوگرم تریاک از در خودروی آنان خبر داد.

به گزارش ایسنا، احداله احدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت دو قاچاقچی 50 و 45 ساله در امر تهیه و توزیع موادمخدر، مراتب در دستورکار مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و آنان پس از تعقیب و مراقبت و اقدامات پلیسی از  انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر در نیمه‌های شب به استان گیلان مطلع شدند.

احدی با بیان اینکه ماموران با اخذ مجوز از مقام قضایی عملیات خود برای دستگیری این افراد را آغاز کردند، گفت: در عملیاتی پلیسی فروشنده و خریدار مواد مخدر در یکی از خیابان‌های رشت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با اشاره به انجام بازرسی از خودروی متهمان اظهارکرد: مأموران در بازرسی از خودروی پژو پارس متهمان  16کیلوگرم تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در قسمت در عقب خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس گیلان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه در بازجویی‌های انجام شده متهمان به بزه انتسابی اقرار کردند، گفت: یکی از این افراد فروشنده و دیگری توزیع کننده مواد مخدر بود که برای هر دو نفر آنان پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------