زورگیران خطرناک پایتخت در کمتر از 2 ساعت دستگیر شدند



سارقان خشن پایتخت که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کردند، در کمتر از 2 ساعت دستگیر شدند.

سرگرد عسگری نیا، رییس کلانتری 133 شهرزیبا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در پی چند فقره تماس از سوی شهروندان در خصوص وقوع زورگیری های مشابه از سوی سه سارق زورگیر که با سلاح سرد ضمن تهدید شهروندان اقدام به زورگیری از آنها کرده بودند، تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس کلانتری 133 شهرزیبا ادامه داد:با تحقیقات صورت گرفته از سوی مالباختگان مشخص شد که سه سارق زورگیر مسلح به سلاح سرد با همدست هم ضمن سد راه شهروندان در محله های خلوت شهر زیبا اقدام به سرقت و زورگیری از آنها می کنند که با توجه به دست آمدن چهره متهمان از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی افزود:این اقدامات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی این کلانتری چهره یکی از سارقان را در محله بلوار فردوس شناسایی شده و پس از یک تعقیب و گریز کوتاه این متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد که طی بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و 2 همدست دیگرش را نیز به پلیس معرفی کرد.

سرگرد عسگری نیا خاطر نشان کرد:طی هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی این 2 سارق نیز که همدست وی بودند نیز شناسایی شده و طی 2 عملیات جداگانه در محدوده های شمال و غرب تهران دستگیر شدند و پس از اعتراف به جرایم خود ر کلانتری به همراه همدست دیگرشان به دادسرا منتقل شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------