دستگیری اعضای باند کلاهبرداری 6میلیارد تومانی در پاکدشت



اعضای باند کلاهبرداری در پوشش فروش خانه در پاکدشت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش میزان، فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر فروش یک باب منزل شخصی به چند نفر، ‌موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس پاکدشت قرار گرفت.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات لازم و اطمینان از صحت و سقم موضوع و همچنین به دست آوردن شیوه و شگرد متهم، وی و همدستانش را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه به محض دستگیری متهمان شکایت های متعددی درخصوص کلاهبرداری از این اشخاص به پلیس آگاهی اعلام شد، افزود: تاکنون 20 تن از مالباختگان این پرونده شناسایی و در این رابطه هفت نفر نیز دستگیر شده اند.

سردار ناظری گفت: متهمان در پلیس آگاهی به کلاهبرداری 60 میلیارد ریالی از شهروندان با فریب آنها برای فروش زمین و خانه، استفاده از حواله های سنگ ساختمانی جعلی، شناسایی و فروش زمین هایی که مالک آنها مشخص نیست، انجام کارهای غیرقانونی در ادارات دولتی، اجیر کردن اشخاصی با هویت های جعلی و... اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان یادآور شد: شهروندان در انجام معاملات و کارهای روزمره، به کسانی که خود را به عنوان افراد صاحب نفوذ معرفی می کنند اعتماد نکنند و امور کاری خود را با مشورت با افراد خبره و آگاه انجام دهند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------