سارق بهشت زهرا دستگیر شد



رییس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر امام خمینی (ره) از دستگیری مردی که در مقابل ماموران پلیس اقدام به سرقت از یک خودرو کرده بود، خبر داد.

 به  گزارش  ایسنا  ؛ سرگرد سعیدی ، درباره جزئیات این خبر گفت:  چند روز پیش ماموران انتظامی کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر امام خمینی(ره) در حال گشت‌زنی در محدوده‌ها و بخش‌های مختلف بهشت زهرا(س) بودند که فردی را در حال سرقت از خودروی یکی از شهروندان مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله نسبت به دستگیری این سارق اقدام کردند، گفت: این فرد به محض مشاهده ماموران پلیس شروع به فرار کرد که تعقیب و گریز با پای پیاده میان ماموران و این فرد آغاز شد و مدتی بعد وی توسط ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رییس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر امام خمینی (ره) با بیان اینکه متهم هنگام دستگیری اموال مسروقه را نیز به همراه داشت، ادامه داد: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و با توجه اینکه هنگام سرقت توسط ماموران رویت شده به بزه انتسابی اعتراف کرد و گفت که اقدام به سرقت لوازم داخلی خودروهایی که در بخش‌های مختلف بهشت زهرا(س) پارک شده بودند، کرده است.

به گفته سعیدی، در بازرسی از وسایل همراه متهم تعدادی کیف زنانه، کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت، گواهینامه و تعدادی لوازم شخصی دیگر نیز کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شدو اموال مسروقه نیز پس از شناسایی مالکان‌شان به آنان پس داده شد.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------