داماد قاتل قبل از خروج از کشور دستگیر شد



داماد قاتل که چند روز قبل در یک نزاع پدر زنش را به قتل رسانده بود، قبل از خروج از کشور دستگیر شد.

  اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث ,حوادث  روز

به گزارش مهر، ساعت ۲۴ روز چهارم شهریور وقوع فقره نزاع و درگیری منجر به جرح در منطقه افسریه خیابان ۱۵ متری اول به کلانتری ۱۵۶ افسریه اعلام شد. 

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی به نام عباس ۵۶ ساله در  یک نزاع و درگیری، از ناحیه گردن مورد اصابت جسم تیز ( چاقو ) قرار گرفته و به شدت مجروح شده است.

با وجود انتقال فرد مصدوم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، ساعت ۲ بامداد به مأموران کلانتری ۱۵۶ افسریه اطلاع داده شد که عباس به علت خونریزی شدید و شدت جراحات فوت کرده است. با اعلام موضوع به محسن مدیر روستا بازپرس ویژه قتل تهران پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، دختر مقتول در اظهاراتش عنوان داشت که قتل پدرش توسط همسرش به نام رامین ۳۹ ساله به قتل رسیده است.

وی در اظهاراتش عنوان داشت: علت درگیری پدرم با همسرم ، اختلاف سابق همسرم با من بود. شب حادثه، رامین با پدرم تماس گرفته بود و او را به داخل کوچه کشید.  رامین همراه دو نفر دیگر به محل سکونت پدرم آمده بود، در آنجا  با چاقو پدرم را از ناحیه گردن مصدوم و شاهرگش را زد و سریعا از محل متواری شد. 

کارآگاهان اداره دهم با مراجعه به محل سکونت متهم در خیابان ۱۵ متری افسریه  نزدیکی محل زندگی مقتول و خانواده اش اطلاع پیدا کردند که او  پس از ارتکاب جنایت، از آنجا متواری شده است. با اقدامات برای  شناسایی مخفیگاهش آغاز و مشخص شد که متهم به شمال کشور  استان مازندزان (شهر محمود آباد) متواری شده اما در فاصله زمانی کوتاهی این شهر را به مکانی نامشخص ترک کرده است.

در شرایطی که خانواده رامین مدعی بی اطلاعی از وی بودند، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر اردبیل شدند.  با توجه به احتمال تلاش متهم برای خروج غیرقانونی از کشور، بلافاصله نیابت قضایی اخذ و کارآگاهان به شهرستان اردبیل اعزام و ساعت۱۵  روز گذشته  موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر  به خبرنگار مهر گفت: متهم در همان اظهارات اولیه به ارتکاب جنایت و قتل پدرزنش اعتراف کرد. متهم برای مشخص شدن انگیزه اصلی جنایت در اختیار کاراگاهان اداره دهم قرار گرفت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------