انتقام‌گیری اینترنتی مرد شکاک



مرد جوان وقتی به رابطه همسرش با دکوراتور خانه مشکوک شد، با انتشار آگهی اجاره خانه در یکی از شبکه‌های اجتماعی ، شماره مرد دکوراتور را برای تماس داد.

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از مزاحمی ناشناس شکایت کرد.

شاکی به ماموران گفت: من دکوراتور هستم. افرادی که سفارش کار داشته باشند، با شماره‌ام تماس می‌گیرند و به خانه‌هایشان می‌روم. از سه روز قبل افرادی برای اجاره خانه با من تماس می‌گیرند. هر چه به آنها می‌گویم من خانه‌ای برای اجاره ندارم، باور نمی‌کنند. بعد از صحبت با تماس گیرنده‌ها متوجه شدم فردی ناشناس با انتشار آگهی اجاره خانه در یکی از شبکه‌های اجتماعی، شماره مرا برای تماس اعلام کرده است.

وی ادامه داد: طی سه روز 1600 بار برای آگهی با من تماس گرفته شده و نمی‌دانم چه کسی برایم مزاحمت اینترنتی ایجاد کرده است. از این وضع خسته شده‌ام. نمی‌توانم گوشی ام را خاموش کنم، چون هر لحظه ممکن است مشتری با من تماس بگیرد و سفارش کار بدهد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران پلیس فتای استان خراسان رضوی تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی را آغاز کردند تا این‌که چند روز بعد ردپای مردی را در این پرونده به‌دست آوردند. او دیروز با هماهنگی قضایی بازداشت شد.

متهم که مردی جوان است با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی بازجویی شد و به انتشار نام و شماره تلفن شاکی در یکی از شبکه‌های اجتماعی و انتشار آگهی دروغین اجاره خانه به نام وی اعتراف کرد.

متهم به افسر تحقیق گفت: دو ماه پیش شاکی برای نصب دکور به خانه‌مان آمد. او هنگام نصب دکور نظر همسرم را جویا می‌شد. همین موضوع باعث شد که به رفتار میان آنها ظنین شوم. این سوءظن باعث شد تصمیم عجیبی بگیرم. آگهی اجاره خانه‌ای را در مشهد به نام و شماره تلفن او منتشر کردم تا مردم طی تماس با وی برایش مزاحمت ایجاد کنند.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم، برای او قرار قانونی صادر شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------