قاتل گوشبر پای میز محاکمه



پرونده قاتل گوشبر که قتل سه زن و مرد را در پرونده اتهامی خود دارد، برای محاکمه روی میز قضات جنایی تهران قرار گرفت.  

به گزارش جام‌جم، چهارم مرداد سال 93 مرد میانسالی پس از ترک محل کارش در یک موسسه کرایه خودرو به طرز مرموزی ناپدید و یک روز بعد جسدش که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود، در شهرک ولیعصر کشف شد. تحقیقات نشان داد که مقتول با فردی به نام مجید اختلاف داشته و آخرین بار نیز همراه او دیده شده است.در ادامه تحقیقات برای دستگیری مجید،‌ بیست و سوم آذر همان سال جسد زن جوانی در یافت‌آباد پیدا شد که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و گوش‌های این زن جوان بریده شده بود.

در نهایت بیست و چهارمین روز آذرماه مظنون سوار بر یک خودروی پراید شناسایی و دستگیر شد که پس از انتقال به پلیس آگاهی، به قتل راننده آژانس و زن جوان اعتراف کرد.متهم پس از بازداشت گفت: راننده آژانس از من طلب داشت و چون نمی‌توانستم بدهی خود را پرداخت کنم، وی را به قتل رساندم.

مجید در خصوص قتل زن جوان خاطرنشان کرد: چندی پیش با زن جوان آشنا شدم و ارتباطم با او باعث اختلاف میان من و همسرم شد. برای پایان دادن به این ارتباط، با زن جوان قرار گذاشتم و او را با ضربه‌های چاقو کشتم و گوش‌هایش را برای اثبات پایان ارتباطم با مقتول، نزد همسرم بردم.

در ادامه رسیدگی به پرونده، همسر قاتل در مقابل بازپرس دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و اظهارات وی، سرنخی برای کشف دیگر جنایت قاتل خونسرد بود.

همسر قاتل گفت: چند روز قبل مقداری لوازم داخل خودرو و دو دستگاه تلفن همراه را که مدعی بود متعلق به دوستش است، به خانه آورد و من روی صفحه یکی از تلفن‌های همراه، عکس پسر جوانی را دیدم. روز بعد در خیابان با حجله همان پسر مواجه شدم که اهالی می‌گفتند به قتل رسیده است.

پس از این سخنان، تحقیقات از مجید در خصوص قتل پسر جوان آغاز شد و او به ارتکاب این جنایت هم اعتراف کرد و گفت: با مقتول اختلاف قدیمی داشتم و روز حادثه با ضربه چاقو او را کشتم.

با تکمیل تحقیقات برای او به اتهام سه فقره قتل عمدی و جنایت بر میت کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی نهایی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. مرد جنایتکار بزودی قرار است در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------