جیب بر سابقه دار مترو دستگیر شد/اعتراف به ۴۰ فقره دزدی



  اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث,حوادث روز

فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو پایتخت از دستگیری جیب بر سابقه دار ایستگاه ترمینال جنوب خبر داد و گفت: متهم به بیش از ۴۰ فقره جیب بری اعتراف کرد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی راقی گفت: با توجه به ارجاع چندین فقره گزارش و شکایت مسافران صبحگاهی در ایستگاه مترو ترمینال جنوب مبنی بر سرقت محتویات جیب آنان، عوامل غیر محسوس معاونت آگاهی این یگان از نخستین دقایق آغازین هر روز گشت زنی مستمر و هدفند را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در خلال گشت زنی ها، ماموران یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار را که به دفعات توسط پلیس دستگیر شده بود،را درحال پرسه زنی بر روی سکو مشاهده کردند.

سرهنگ راقی ادامه داد: ماموران بلافاصله متهم را تحت نظر قرار داده و مشاهده کردند دقایقی بعد وی دست خود را داخل جیب یکی از مسافران نموده و مبلغ قابل توجهی وجه نقد را سرقت کرده و از محل دور شد که ماموران بلافاصله وی را دستگیر و به همراه مالباخته به مقر پلیس مترو منتقل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهم که دارای چندین فقره سابقه سرقت و تحمل کیفر است در بخشی از اظهارات خود به ماموران گفت:هر زمان که از زندان آزاد می شوم برای ادامه فعالیت به ایستگاه مترو ترمینال جنوب که مملو از جمعیت و مسافران شهرستانی با جیب های پر پول است،می آیم و در این ایستگاه اقدام به جیب بری می کنم.

فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو پایتخت با بیان اینکه متهم در اعترافات صریح خود تاکنون به بیش از ۴۰ فقره سرقت و جیب بری معترف شده، خاطرنشان کرد: متهم به همراه سایر آلات و ادوات مکشوفه تحویل ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

سرهنگ راقی در پایان با ذکر این نکته که وقوعات سرقت در پایانه های مسافری به دلیل عدم آگاهی مسافران مبنی بر تهیه وجه نقد از خودپرداز ها است، تصریح کرد: امیدواریم که مسافران گرامی در نظر داشته باشند که در داخل تمامی ایستگاه های متروی شهر تهران حداقل دو دستگاه خود پرداز (ATM) وجود دارد پس دلیلی ندارد مسافرین با جیب های پر پول و وجوه نقد فراوان در ایستگاه ها تردد کرده و زمینه را برای فعالیت افراد سودجو و اعمال مجرمانه جیب بران فراهم کنند چرا که می توانند با کارت عابر بانکی که در اختیار دارند به اندازه احتیاج خود از این دستگاه ها پول برداشت کرده و نیازهای مالی خود را مرتفع سازند.
 
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------