سگ خارجی سه پسر شرور را به دادسرای جنایی کشاند



همزمان با ربوده شدن سگ خارجی دخترجوان توسط سرنشینان خودروی پژو پرشیا، سه پسربه دادسرای جنایی تهران احضارشدند. دختر جوان درشکایتش ادعا کرده: مردان خشن قصد ربودن او را داشته‌اند اما وقتی موفق به اجرای نقشه شوم‌شان نشدند، سگش را بردند.

به گزارش ایران؛ رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر جوانی در دادسرای جنایی تهران آغاز شد. او به آرش سیفی، بازپرس شعبه 4 دادسرای جنایی تهران گفت: غروب دوشنبه سگم را برای هوا خوری به بیرون ازخانه‌مان درخیابان زعفرانیه برده بودم که ناگهان خودروی پژو پرشیا مقابلم توقف کرد. سرنشینان خودرو سه پسر جوان بودند که حالت طبیعی نداشتند. آنها همان موقع سعی کردند مرا با زور سوار خودروشان کنند اما من مقاومت کردم. پسران خشن که با مقاومت من مواجه شدند و از طرفی با سر و صدای من مردم متوجه آنها شده بودند، درنهایت سگم را به سرقت بردند. تنها کاری که توانستم انجام دهم این بود که شماره پلاک خودروشان را بردارم.به دنبال شکایت دختر جوان؛ تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان آغازشد. پس از بررسی شماره پلاک خودروی پژو، هویت و نشانی صاحبش شناسایی شد.

 

در ادامه بررسی‌ها، با دستگیری بهرام، دو سرنشین دیگر پژو نیز شناسایی و دستگیر شدند. اما سه پسر جوان زمانی که مقابل بازپرس سیفی ایستادند ادعای متفاوتی را مطرح کردند. بهرام گفت: وضع مالی ما خیلی خوب است و به هیچ عنوان نیازی به دزدیدن سگ نداشتیم. ضمن اینکه خودم سگ گرانقیمتی دارم. قصدمان هم ربودن دختر جوان نبود. آن روز حال طبیعی نداشتیم به همین خاطر با دیدن دختر جوان و سگش ناخواسته تصمیم گرفتیم با او شوخی کنیم. الان هم سگ در خانه یکی از دوستانمان است.دوپسرجوان دیگر نیز با تأیید اظهارات دوست‌شان خود را بیگناه خواندند. با این حال متهمان پرونده همچنان و تازمان رفع ابهام‌ها بازداشت هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------