خاله لیلا و خاله نسرین دستگیر شدند +عکس



سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت گفت: سلطان شیشه دروازه غار در جنوب تهران معروف به خاله لیلا به همراه همدستش خاله نسرین دستگیر شدند.

 به گزارش میزان، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت:در پی کسب خبری مبنی بر وجود معضلات و مشکلات در محله هرندی و دروازه غار که موجی از نارضایتی را برای ساکنان این مناطق فراهم کرده است؛ پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات به حق مردمی در خصوص پاکسازی و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و ... از مصادیق بارز پاسخ به درخواست ها و دغدغه های شهروندان است، افزود: به همین منظور طرح امنیت و آرامش برای برخورد جدی با معضلات موجود و شناسایی مکان های توزیع مواد مخدر و ... به اجرا درآمد.

موقوفه ای بیان داشت:با هماهنگی انجام شده با دادسرای انقلاب اسلامی، شهرداری منطقه 12 تهران؛ اکیپ های عملیاتی کلانتری 116 مولوی، گشت ضربت سرکلانتری هفتم فاتب، یگان امداد پلیس پایتخت و تنی چند از ماموران مبارزه با مواد مخدر، عامل اصلی توزیع شیشه به نام خاله لیلا مشهور به «سلطان» و همدستش به نام «خاله نسرین» که سوابق متعدد کیفری در مراجع قضایی دارند دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهم محل های تردد و مخفیگاه خود را با دوربین مدار بسته کنترل می کرد، افزود:با این وجود با اقدام اطلاعاتی ماموران از مخفیگاه متهمان مقادیری مواد روانگردان شیشه،آلات و ادوات جرم کشف و با توجه به اینکه عملیات در حضور قاضی دادگاه انقلاب صورت گرفت به دستور وی مخفیگاه های و محل های مذکور پلمب و به نفع دولت مصادره شد.

  اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث,حوادث روز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------