شناسایی دزدان اموال پدربزرگ‌ها



  اخبارحوادث,خبرهای   حوادث,حوادث روز

دو سارق حرفه‌ای که با شناسایی مغازه‌داران سالخورده و مشتریان بانک از آنها سرقت می‌کردند، در جریان تحقیقات پلیسی شناسایی شدند.

 به گزارش جام‌جم، اوایل تیر امسال مغازه‌دار سالخورده‌ای با پلیس شهر اراک تماس گرفت و از دستبرد دو پسر جوان به مغازه‌اش خبر داد.

ماموران با حضور در محل سرقت تحقیقات را آغاز کردند. مرد سالخورده درحالی که وحشت‌زده بود، به ماموران گفت: در مغازه بودم که پسر جوانی وارد شد و چند قلم کالا سفارش داد. در حال برداشتن اجناس درخواستی‌اش از قفسه‌ها بودم که متوجه شدم او در حال خالی کردن پول‌های صندوق است. به سمتش رفتم و با هم درگیر شدیم.

وی افزود: او مرا به کناری پرت کرد. در همان موقع جوان دیگری که انگار دوستش بود، وارد مغازه شد و دو نفری با برداشتن پول‌ها و مقداری از اجناس با موتورسیکلت فرار کردند.

همزمان با شکایت این مرد و شروع تحقیقات برای دستگیری آنها، افراد دیگری هم با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. بررسی این پرونده‌ها نشان داد تصاویر چهره‌نگاری شده از سارقان فراری با هم مطابقت دارد.

جست‌و‌جو برای دستگیری این دو ادامه داشت تا این‌که ماموران شامگاه شنبه یکی از سارقان را شناسایی و دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی استان مرکزی در بازجویی به سرقت‌های سریالی از مغازه‌داران با همدستی دوست فراری‌اش اعتراف کرد و گفت: سه ماه است که دزدی از مغازه‌داران را شروع کردیم. اجناسی را که می‌دزدیدیم، با قیمت پایین به خریداران اموال سرقتی می‌فروختیم. در جریان سرقت‌ها یکی در خیابان می‌ماند و دیگری به عنوان مشتری وارد مغازه می‌شد. بعد از هر سرقت نقشمان را عوض می‌کردیم.

سرهنگ شهرام امیریان، فرمانده انتظامی شهر اراک در این باره به جام‌جم گفت: متهم تاکنون به 50 فقره سرقت از مغازه داران سالخورده و نیز سرقت‌های سریالی از مشتریان بانک‌ها که اغلب مردان سالخورده بودند، اعتراف کرده‌اند. آنها با دیدن این افراد آنها را تعقیب و در فرصت مناسب پول‌هایشان را سرقت می‌کردند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------