دستگیری کلاهبردار فراری در مخفیگاه جنگلی



مردی که به بهانه فروش تجهیزات پزشکی کلاهبرداری یک میلیارد تومانی کرده و به صورت غیابی به 48 سال زندان محکوم شده بود، در مخفیگاه جنگلی خود دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، اوایل سال گذشته مردی به پلیس آگاهی استان مرکزی رفت و از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد و گفت: داروخانه‌ای دارم و نیاز به تجهیزات پزشکی داشتم. به طور اتفاقی با مردی آشنا شدم که مدعی بود در زمینه واردات تجهیزات پزشکی فعالیت دارد و این کالاها را با قیمت پایین‌تر از بازار می‌تواند به من بفروشد. چند بار هم به دفتر کارش رفتم. آنجا کمی تجهیزات پزشکی بود و فضای دفتر کارش طوری بود که گمان کردم واقعا در زمینه واردات تجهیزات پزشکی فعالیت دارد.

شاکی افزود: پس از چند ملاقات با هم سرانجام به توافق رسیدیم و تجهیزات پزشکی مورد نیازم را سفارش دادم. او در ازای این کار از من صد میلیون تومان گرفت و قرار شد دو هفته بعد کالاها را به دفترم ارسال کند که دیگر خبری از او نشد. تلفن همراهش نیز پاسخگو نبود. به دفتر کارش رفتم که متوجه شدم آنجا اجاره‌ای بوده و وی دفتر را به مالک تحویل داده و به مکانی نامعلوم رفته و کسی از او خبری ندارد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، 9 نفر دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی از متهم به بهانه فروش تجهیزات پزشکی وارداتی شکایت کردند. جست‌وجو‌ها برای یافتن وی بی‌نتیجه ماند تا این‌که پرونده متهم به دادگاه رفت و وی به رد مال یک‌میلیارد تومانی و 48 سال حبس محکوم شد. با گذشت یک سال از این ماجرا، سرانجام روزهای پایانی هفته گذشته رد او در یکی از شهرهای شمالی به دست آمد و روز یکشنبه متهم در مخفیگاه جنگلی خود دستگیر شد.

سرهنگ یوسف سپهوند، جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی در این‌باره گفت: تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------